اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

انصراف یک نامزد دیگر برای به نفع لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

احمد غلامحسینی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران به نفع لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

انصراف یک نامزد دیگر برای به نفع لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد غلامحسینی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به منظور تقویت جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در نامه ای خطاب به غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و حضور در فرمانداری تهران از ادامه رقابت‌های انتخاباتی به نفع جریان حزب الله و لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انصراف داد.

متن نامه غلامحسینی خطاب به حداد عادل به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

برادر گرامی جناب آقای دکتر حداد عادل

سلام علیکم

با احترام اینجانب احمد غلامحسینی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ،ری و شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با کد نامزدی ٦٦٨١ به منظور اتحاد و یکدلی میان نیروهای انقلابی و حزب اللهی و ولایتمدار بدینوسیله کناره گیری خود را به نفع فهرست ٣٠ نفره مصوب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام می دارم.

بر خود لازم می دانم از جنابعالی که برای ایجاد وحدت میان نیروهای انقلابی زحمات بسیاری را متحمل شدید صمیمانه تشکر نمایم.

از سایر برادران و خواهران ایمانی کاندیدا نیز متواضعانه درخواست می کنم با توجه به صلاحیت مناسبی که اعضای لیست شورای ائتلاف دارند برای جلوگیری از تقسیم آرا و انشقاق و اختلاف و خدای ناکرده ضعف در جبهه نیروهای انقلابی و متدین کناره گیری و انصراف خود را از نامزدی نمایندگی مجلس اعلام فرمایند.

در پایان از هیئت داوران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که در فرآیند بررسی کاندیداها اینجانب را که مفتخر به فرزندی یکی از جانبازان دفاع مقدس است اعتماد کرده و در لیست ١٥٩ نفر معرفی کردند تشکر می نمایم.

به روح پاک امام شهیدان و ارواح طیبه شهدا خصوصا حاج قاسم سلیمانی درود می فرستم و برای طول عمر و سلامتی آقا جانمان نایب امام زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دعا می کنم.

و صلی الله علی سیدنا محمد وآله الطاهرین

بسیجی کوچک ـ احمد غلامحسینی
٢٨ بهمن ١٣٩٨

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول