اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تشکل‌های اقتصادی رکن مهم رشد و شکوفایی اقتصاد است

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با بیان اینکه تشکل‌ها باید قوی‌ترین رکن در پویایی اقتصادی محسوب شوند، گفت: لزوم تقویت تشکل‌ها بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود و اتاق بازرگانی این مهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

تشکل‌های اقتصادی رکن مهم رشد و شکوفایی اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیام رضایی ساعتی پیش در نشست با دبیران تشکل‌های اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار داشت: نقش تشکل‌ها در پویایی اقتصادی استان نقشی بی‌بدیل است  و اتاق می‌کوشد تا با تقویت تشکل‌ها به شکوفایی اقتصادی استان بی‌افزاید.

وی ادامه داد: فضا برای رشد تشکل‌های اقتصادی مهیا است و ما از تمام پینشهادات و راهکارهای تشکل‌ها در راستای رشد و پویایی اتاق استقبال می‌کنیم.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس تاکید کرد: بخش خصوصی به واسطه ارتباط مستقیمی که با بخش تولید دارد می‌تواند مشکلات را کارشناسی شده برای حل و فصل به دولت ارائه دهد که این فرصت در قالب شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی هم برای دولتی‌ها و هم برای بخش خصوصی فراهم است.

رضایی تصریح کرد: فرم درخواست اصلاح قوانین، مقررات، بخش نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و رویه‌های اجرایی مخل کسب وکار تشکل‌های اقتصادی به تمام تشکل‌ها و کمیسیون‌های اقتصادی اتاق ارسال شده که در این فرم تشکل‌ها و کمیسیون‌ها می‌توانند مشکلات و موانع پیش روی خود را مکتوب کنند که در نهایت اتاق با ایجاد ارتباط با نهادهای قانونگذار و دستگاه‌های مربوطه در راستای حل مشکلات اعلام شده تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

در ادامه این نشست هر یک از دبیران تشکل‌ها به ارائه برنامه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص تشکل‌های زیرمجموعه خود پرداختند.

در این نشست قاسم کلاهی دبیر اتحادیه کارگزاران گمرکی، رنجبر دبیر انجمن پخش، صفارزاده دبیر انجمن خرما، باقری دبیر اتحادیه آبزیان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول