اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ساخت‌وسازی در زمین مجاور شهرک شهید شهپریان انجام نگرفته است

شهردار ناحیه 2 منطقه 4 شهرداری تهران، گفت: برخلاف نگرانی شهروندان هیچ ساخت‌وسازی در قطعه زمین مجاور شهرک مسکونی شهید شهپریان انجام نگرفته است.

ساخت‌وسازی در زمین مجاور شهرک شهید شهپریان انجام نگرفته است

قاسمی شهردار ناحیه 9 منطقه 4 شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در خصوص سرنوشت زمین کناری مجتمع مسکونی شهید شهپریان گفت: من امروز برای بررسی موضوع و مشخص شدن شرایط به این منطقه رفتم و دریافتم برخلاف برخی نگرانی‌ها هیچ فعالیت ساخت‌وسازی در این منطقه در حال انجام نیست.

وی ادامه داد: این زمین از مدت‌‌ها قبل مسطح‌سازی شده است اما این به معنای آن نیست که قرار باشد در آنجا ساخت‌وسازی صورت گیرد.

شهردار ناحیه 2 منطقه 4 گفت: متأسفانه برداشت ساکنان مجتمع مسکونی شهید شهپریان در خصوص این قطعه زمین اشتباه بوده است و فکر کردند که قرار است در آن ساخت‌وسازی انجام شود. 

 

 

قاسمی در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌شود شهرداری منطقه 4 اقدام به تبدیل این زمین به فضای سبز کند تا کیفیت زندگی ساکنان مجتمع مسکونی شهید شهپریان افزایش یابد، تصریح کرد: من هنوز طرح مطالعاتی این قطعه زمین را بررسی نکرده‌ام و در صورتی که  امکان تبدیل آن به فضای سبز وجود داشته باشد این اقدام انجام خواهد گرفت.

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با ثبت سوژه ای به نام «تنها زمین خاکی شهرک شهید شهپریان طعمه چرب جدید زمیخواران» نوشتند: مشکل تغییر کاربری تنها زمین مجاور شهرک شهید شهپریان برای برج سازی به جای فضای تفریحی برای ۲۵۰۰ خانوار را پیگیری کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول