اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کاندیدای مجلس در رودبار: تکیه بر جوانان لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رودبار تحقق اقتصاد مقاومتی را متکی بر نیروی جوان متخصص و فناور دانست و گفت: همه باید تلاش کنند تا اکثریت مجلس به نمایندگان جوان گرا، انقلابی و با روحیه جهادی که به ظرفیت‌های درونی توجه می‌کنند، سپرده شود.

کاندیدای مجلس در رودبار: تکیه بر جوانان لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، کاظم ارجمندی نیا متولد ۱۳۴۶ در کلشتر شهرستان رودبار و دارای مدرک دکترای دندانپزشکی است.

در کارنامه این نامزد انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه رودبار سوابقی ازجمله دندان‌پزشک مرکز بهداشت، رئیس شورای حل اختلاف، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان، ریاست شبکه بهداشت و درمان، عضویت شورای شهر رودبار دیده می‌شود.

وی رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان و همچنین مسئولیت مؤسسه خیریه امدادگران عاشورای گیلان شعبه رودبار را نیز بر عهده داشته است.

کاظم ارجمندی نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تغییر در نهاد قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده وکلای ملت است، اظهار کرد: متأسفانه مجلس دهم از رسالت اصلی خود فاصله گرفت و با در پیش گرفتن رویه‌ای نتوانست حقوق ملت بزرگ ایران را استیفا کند.

وی با تأکید بر اینکه در جمهوری اسلامی، نماینده مردم باید نسبت به آرمان‌های بلند انقلاب و نظام پایبند باشد و پیوسته در اعتلای آن بکوشد، افزود: مجلس باید بر خواسته از توده مردم باشد و نماینده مردم در آن نیز باید اهل تدین، تبهر، تخصص و از همه مهم‌تر اهل تعهد به اخلاق و مردم‌داری باشد.

نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودبار، تصویب قوانین ضروری، اصلاح قوانین ادوار و از همه مهتر نظارت بر حسن اجرای قوانین وضع‌شده را از مهم‌ترین وظایف وکلای ملت در مجلس آینده دانست و گفت: قوانین بسیار زیاد و متعددی در نهاد مقننه وضع‌شده که بعضاً منقضی هستند و از همه مهم‌تر باید به نفع مردم به‌ویژه مستضعفان و‌ قشر کم برخوردار جامعه تغییر پیدا کند.

ارجمندی نیا بر لزوم عزم قوی و اراده محکم مردم بر انتخاب نماینده‌ای کارا، متعهد و توانند تأکید کرد و افزود: امروز بیش از هر چیزی مردم در مجلس نیازمند وکیلی متخصص، مردمی، کارا، جهادی و به‌دوراز رانت و انحصارگرا هستند و در همین اثنا باید آینده کشور خود را با انتخاب نماینده اصلح و مردمی تضمین کنند.

این نامزد انتخابات مجلس یازدهم با تأکید بر ضرورت توجه به نیروی جوان و ماهر داخلی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی متکی بر نیروی جوان متخصص و فناور است و همه باید تلاش کنند تا اکثریت مجلس به نمایندگان جوان گرا، انقلابی و با روحیه جهادی که به ظرفیت‌های درونی توجه می‌کنند، سپرده شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و تضمین‌کننده‌ای در جهت ارتقای معیشت، امنیت اقتصادی، رفاه اجتماعی و توسعه سیاسی تدوین کرده، تصریح کرد: حضور بنده در انتخابات مجلس از روی احساس وظیفه و وجود خلأهای قانونی در بخش‌های اجتماعی، رفاهی، اقتصادی و سیاسی است که در کنار وضع قوانین مستحکم و اثرگذار باید دامنه نظارت مجلس گسترده‌تر شود.

ارجمندی نیا با بیان اینکه در حال حاضر در جامعه ما شکاف طبقاتی وجود دارد و بسیاری از اقشار مردم در مضیقه و‌ تنگنای اقتصادی قرار دارند، خاطرنشان کرد: حق مردم است که از سطح متناسب درمان، اقتصاد، معیشت، آموزش و رفاه اجتماعی متناسب برخوردار باشند و ثروت کشور عادلانه بین افراد توزیع شود نه اینکه صرفاً منابع کشور توسط عده‌ای چپاول شده و قشر عظیمی از مردم از خدمات عمومی بی‌بهره باشند.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه رودبار با اشاره به خدمات ارزنده‌اش در مدیریت شهری و بخش‌های اجتماعی شهرستان، گفت: لذت خدمت صادقانه به مردم شهرستان رودبار را در شورای شهر و در نهادهای اجتماعی همچون کمک به زندانیان را تجربه کرده‌ام و با حضورم در مجلس مطمئناً مردم لذت و شیرینی خدمات بی‌منت را خواهند چشید.

ارجمندی نیا با تأکید بر اینکه رویه من در سیاست خارجی، تکیه‌بر درون در کنار تعامل با تمامی کشورها به‌جز کشورهای تروریستی و متخاصم است، بیان کرد: اگر به قدرتمندتر شدن ابعاد مختلف کشور در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باور داشته باشیم، این کشورهای همسایه، منطقه و دنیا است که برای ارتباط‌گیری با ایران صف خواهند کشید.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان و شهرستان رودبار از متوسط کشور بالاتر بوده و این مجلس است که باید در کنار مردم باشد، افزود: مجلس باید در کنار وضع قوانین تسهیل در رونق و تولید زمینه مشارکت اقتصادی را برای مردم به‌ویژه جوانان فراهم کند و در راستای آن نرخ ازدواج و سرمایه‌گذاری را افزایش دهد و این مهم تنها از مجلس شجاع، انقلابی و جهادی برمی‌آید.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمایل خود در عضویت کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز گفت: اولویتم عضویت در کمیسیون بهداشت و درمان و سپس کمیسیون شوراها و تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس است اما درهرصورت تمرکز بر حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان برایم از اولویت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول