اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

هشدار شورای شهری‌ها به کاندیداهای مجلس/ شرط استفاده از فضاهای عمومی برای تبلیغات

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه استفاده از فضاهای عمومی شهر برای تبلیغات انتخابات مجلس حتماً باید با هماهنگی شهرداری‌های مناطق انجام گیرد، گفت: آویزان کردن عکس کاندیداها بر شاخه درختان غیرقانونی و تخلف است.

هشدار شورای شهری‌ها به کاندیداهای مجلس/ شرط استفاده از فضاهای عمومی برای تبلیغات

ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در پاسخ به مطالبه برخی از مخاطبان فارس من مبنی بر لزوم مدیریت تبلیغات پوستری بر در و دیوارهای شهر اظهار داشت: استفاده از فضاهای عمومی شهر برای تبلیغات مختلف از جمله تبلیغات انتخابات مجلس حتماً باید با هماهنگی شهرداری‌های مناطق انجام گیرد، چرا که فضاهای عمومی متعلق به همه مردم است و باید در چارچوب خاصی از این فضا برای تبلیغات استفاده کرد. 

وی افزود: نصب پوستر خارج از چارچوب درنظر گرفته شده، کار غیرقانونی است، گفت: کاندیداهای مجلس در صورتی که منتخب شوند، قرار است به عنوان قانون گذار فعالیت کنند، لذا در گام نخست خودشان باید در تبلیغات، قانون را رعایت کرده باشند. 

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران ادامه داد: مردم باید به نمایندگانی که تبلیغات غیرقانونی در فضاهای عمومی شهری رأی ندهند، گفت:‌کاندیدایی که تبلیغات آن بر شاخه درختان آویزان شده و یا در محل نامناسبی است که به محیط زیست آسیب می‌رساند، نماینده خوبی نیست و باید بر روی نام آن خط قرمز کشید. 

وی گفت: نمایندگان مجلس باید حافظ منافع عمومی مردم باشند. شورای شهر در صورتی که با تخلفات این‌چنینی مواجه شود، آن را پیگیری خواهد کرد، ولی باید توجه داشت که بسیاری از رفتارهای اجتماعی باید بدون نیاز به قانون بازدارنده، توسط افراد رعایت شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول