اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ترقی: انتخابات فرصتی ارزشمند برای تغییر در سرنوشت کشور است

کارشناس مسائل سیاسی انتخابات پیش رو را فرصتی ارزشمند برای ایجاد تغییر جدی در سرنوشت و آینده کشور دانست و تاکید کرد: این تغییر باید بدست جوانان مسئولیت پذیر در گام دوم انقلاب اتفاق افتد.

ترقی: انتخابات فرصتی ارزشمند برای تغییر در سرنوشت کشور است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگویی انتخابات را فرصتی برای گردش نخبگانی در جامعه برشمرد و افزود: مردم نیز باید عملکرد نمایندگان را مورد ارزیابی قرار دهند که فرصتی فراهم آید تا سپردن این پست به نماینده های واجد شرایط، دست به گردش نخبگان بزنند.

وی با بیان اینکه مردم می توانند با تغییر نماینده، مطالبات خود را در دور جدید مجلس دنبال کنند، خاطرنشان کرد: این انتخابات برای کسانی که خود را در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی آماده کردند، فرصتی است تا خود را به مردم عرضه کنند.

ترقی با بیان اینکه انتخابات فرصتی است ارزشمند برای ملت و نامزدها تا تغییری جدی در سرنوشت کشور ایجاد کنند، تاکید کرد: اگر این تغییر توسط جوانان رخ دهد، لازمه آن، ارائه برنامه، نوآوری و راه حل برای مشکلات کشور و مردم از سوی جوانان است.

وی در پایان عنوان کرد: این جوانان باید نشان دهند در گام دوم انقلاب قادر به مسئولیت پذیری هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول