اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

امیرآبادی: ریگی در کفش نداریم/مجلس فعلی دست نشانده دولت است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به همراه آقای ذوالنور و زاکانی با فساد مبارزه کردیم و این راه را ادامه خواهیم داد و علت اصلی آن نیز این نکته است که ریگی در کفش نداریم.

امیرآبادی: ریگی در کفش نداریم/مجلس فعلی دست نشانده دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در همایش ستاد منطقه سه شهر قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان هفت تیر برگزار شد، با اشاره به اینکه در ایام اربعین شهادت سردار سلیمانی قرار داریم، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در کلام و رفتار خود تنها خدا را ملاک قرار می‌دهد و همین موضوع علت اصلی نفوذ ایشان در قلب مردم است.

وی با بیان اینکه نماینده خوب باید در بحث قانون گذاری، نظارت بر اجرای قانون و مدیران عملکرد موفقی داشته باشد، عنوان کرد: نخستین ویژگی نماینده موفق، مردمی بودن است، بنده 8 سال است که هر روز جمعه بدون وقفه میزبان مردم بوده‌ایم، نماینده مجلس بدلیل مسؤولیتی که قبول کرده است باید نکات بسیاری را رعایت کند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نماینده اگر از حد وسط جامعه جدا شود دیگر نمی‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند، مطرح کرد: اگر نماینده ماشین گران قیمت سوار شود و منزل چند هزار متری در بالای شهر داشته باشد دیگر نمی‌تواند عملکرد مثبتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در مجلس قبلی غیر از 70 نفر که ما بودیم مابقی در تیم آقای لاریجانی و روحانی قرار داشتند، تاکید کرد: در مجلس قبلی اگر وزرا از قبیل آقای آخوندی استعفا نمی‌دادند مجلس توانایی استیضاح آن‌ها را نداشت چراکه این مجلس دست نشانده دولت است.

امیرآبادی با اشاره به اینکه مجلس سالم، مردمی و دلسوز می‌تواند جلوی ظلم‌های کشور را بگیرد، خاطرنشان کرد: برای برخی از امور در مجلس نیاز به 194 رای داریم؛ آقای لاریجانی در طی چندسال گذشته آئین نامه مجلس را به گونه‌ای تغییر داده است که بیشترین اختیارات را رئیس مجلس داشته باشد.

وی با بیان اینکه نماینده‌ای که فساد اقتصادی داشته باشد نمی‌تواند در مقابل دیگران ایستادگی کند، تصریح کرد: آقای دکتر زاکانی در طول چندسال اخیر به‌دلیل افشاگری‌هایی که کرده است بیش از 70 بار به دادگاه احضار شده است و در تمام این دادگاه‌ها حاکم بوده است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به همراه آقای ذوالنور و زاکانی با فساد مبارزه کردیم و این راه را ادامه خواهیم داد و علت اصلی آن نیز این نکته است که ریگی در کفش نداریم.

امیرآبادی با بیان اینکه افرادی که خرج میلیاردی برای انتخابات کرده‌اند باید پاسخگو باشند که از کجا آورده‌اند، یادآور شد: ساده‌زیستی، مردم داری و مبارزه با فساد قطعا سه نکته‌ای است که یک نماینده انقلابی باید داشته باشد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول