اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهربازی پارک جنگلی قرچک پس از ۱۵ سال پس گرفته شد

شهردار قرچک گفت: پس از ۱۵ سال انتظار با برگزاری جلسات متعدد طلسم شهربازی پارک جنگلی قرچک شکسته و این مجموعه از پیمانکار پس گرفته شد.

شهربازی پارک جنگلی قرچک پس از ۱۵ سال پس گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از وعده‌های مهمی که به مردم قرچک داده شده بود بازپس‌گیری شهربازی پارک جنگلی بود که این امر پس از سال‌ها محقق شد.

وی افزود: پس از جلسات متعدد و کشمکش‌های بسیار ما بین مدیریت شهری قرچک و پیمانکار شهربازی پارک جنگلی قرچک بالاخره با دخالت دادستان این مهم به نتیجه رسید و این مجموعه بعد ۱۵ سال به شهرداری واگذار شد.

مدیریت شهری قرچک با اشاره به اختلافات حقوقی شهربازی پارک جنگلی قرچک خاطرنشان کرد: زمین فعلی شهربازی درگیر برخی معضلات حقوقی بود و به صورت مشارکت با یک قرارداد اجاره بین چند تن از شرکاء تقسیم شده بود که همین امر سبب ایجاد برخی اختلافات حقوقی شده بود.

خرمی شریف بیان داشت: در سنوات  گذشته اتفاقاتی پیش آمده و این قرار داد منجر به یک دعوای حقوقی شده بود که با تلاش شبانه روزی این مشکلات به پایان رسید.

شهردار قرچک در پایان عنوان کرد: این دعوای حقوقی در چند سال گذشته  نتیجه‌ای نداده بود و با پیگیری شهرداری و اعضای شورای شهر به نتیجه مطلوب رسید و با شکسته شدن طلسم ۱۵ ساله این مجموعه در اختیار شهرداری قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول