اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رفع مشکل افت ولتاژ برق در ملایر/ اختصاص ۲۰ میلیارد تومان

فرماندار ملایر گفت: برای رفع مشکل افت ولتاژ برق در ملایر حدود ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

رفع مشکل افت ولتاژ برق در ملایر/ اختصاص ۲۰ میلیارد تومان

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی بعد از ظهر امروز در بازدید از تعدادی از پروژه‌های در حال اجرا در این شهر اظهار کرد: با توجه به برندهای جهانی و ملی که در شهرستان وجود دارد گردشگران زیادی به ملایر سفر می‌کنند.

وی افزود: با ثبت جهانی مبل و منبت بدون تردید ورود گردشگران بیشتری را در ملایر خواهیم داشت و یکی از اقداماتی که شهرداری در زمینه مبلمان شهری انجام خواهد داد نورپردازی شهری است.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به پست برق در حال احداث شهر گفت: مشکلات افت ولتاژ برق چندین سال است در شهرستان ملایر وجود دارد که با پیگیری‌ استاندار و دیدار با رئیس اوقاف کشور و استان و مدیرعامل برق باختر زمینی برای احداث پست برق در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با اتمام این پروژه مشکل افت ولتاژ برق که سالیان متمادی درگیر آن بودیم، رفع می‌شود که برای آن اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

ولدی گفت: با توجه به درخواست اهالی ساکن در مساکن مهر ملایر و پیرو بازدیدهای اعتبار مورد نیاز برای روشنایی مسیرهای اصلی و فرعی مسکن مهر تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: روشنایی بلوار اصلی مسکن مهر توسط اداره برق و روشنایی معابر فرعی نیز توسط شهرداری ملایر انجام و به بهره‌برداری می‌رسد. 

فرماندار ملایر افزود: در پی بارش‌های فروردین‌ماه مشکلاتی برای مساکن حاشیه جاده سلامت به وجود آمد که برای حل آن سیل‌بند جاده سلامت توسط شهرداری شروع شد، پروژه سیل‌بند مساکن مهر نیز به زودی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول