اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تنور انتخابات در سرمای بهمن داغ شد/ شور و هیجان انتخابات در مازندران به اوج رسید+ عکس و فیلم

راه افتادن کارناوال‌های انتخاباتی همراه با سردادن شعار و پخش بادکنک از دیگر اتفاقاتی است که در شب‌های انتخاباتی ستادها رُخ می‌دهد و حضور رأی اولی‌ها هم گرمای آن را دوچندان کرده است هر چند وزارت کشور اعلام کرده است راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی تخلف است و فرمانداری‌ها باید با آن برخورد کنند.

تنور انتخابات در سرمای بهمن داغ شد/ شور و هیجان انتخابات در مازندران به اوج رسید+ عکس و فیلم

خبرگزاری فارس مازندران ـ مهرآسا جانعلی‌پور|داشتن حق انتخاب، یکی از بزرگترین نعماتی است که خداوند متعال در نهاد و سرشت انسان‌ها به ودیعه گذاشته تا با بهره بردن  از آن بتوانند زندگی و حیات را زیباتر و بهتر به پیش ببرند.

انسان‌ها به غیر از لحظه تولد، در تمامی ادوار زندگی حق انتخاب دارند و می‌توانند با تمیز دادن مسائل از هم و با توجه به شرایط و مصلحت بهترین گزینه را برگزینند.

در دوران کودکی انتخاب لباس، اسباب‌بازی و دوست، در نوجوانی انتخاب رشته تحصیلی، در جوانی و میانسالی انتخاب شغل و همسر نمونه‌ای کوچک از داشتن حق انتخاب است.

گاهی این حق انتخاب‌ها از مسائل شخصی و فردی فاصله گرفته و جمع و جامعه‌ای را در بر می‌گیرد و بالطبع از این رو که مربوط به عده زیادی از انسان‌ها می‌شود اهمیت صدچندانی پیدا می‌کند چراکه یک انتخاب درست و یا خدای ناکرده اشتباه می‌تواند مسیر آن جامعه و کشور را تغییر دهد.

 

تا دوم اسفند 98  چندروزی بیشتر باقی نمانده و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم. روزی که هر ایرانی با داشتن حق انتخاب و رأی می‌تواند در تعیین آینده و سرنوشت شهر و کشور خود سهیم باشد.

در این روزهای مانده به انتخابات این فرصت به نامزدها داده شد تا با تبلیغات و برگزاری جلسات و سخنرانی‌ها خود و برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند و مردم هم این فرصت را داشته باشند تا کاندیدایی اصلح را انتخاب کنند.

یکی دیدارهای رودرو را با مردم و کسبه را انتخاب می‌کند و دیگری با پخش تراکت و کارت و دیگری با پخش فیلم و کلیپ از کارهایی که قبلا انجام دادند.

 

 

شهرستان قائم‌شهر هم این روزها و به‌ویژه شب‌ها از شور و شوق انتخاباتی بی‌بهره نیست و این شور حتی در هوای سرد هم مردم را پای تنور داغ انتخابات و ستادهای مربوطه نگه داشته است.

بیشتر ستادها در هسته مرکزی، میدان طالقانی و خیابان بابل برپا شده و همین امر ترافیک این منطقه را دوچندان کرده ولی هیچ کس گله‌ای ندارد و رانندگان و سرنشینان هنگام گذر از خیابان شیشه‌های خودرو را پایین کشیده و با فضای هیجان‌انگیز انتخاباتی همراه می‌شوند و نیروی انتظامی هم با حضور در بین جمعیت، رفت و آمدها را مدیریت می‌کند تا مزاحمتی برای تردد خودروها و عابران پیاده به وجود نیاید.

اکثر ستادها، زنانه و مردانه‌اش جدا است و همین امر سبب می‌شود تا بانوان هم نقش مهمی در این حضور و گرمای انتخاباتی داشته باشند.

راه افتادن کارناوال‌های انتخاباتی همراه با سردادن شعار و پخش بادکنک از دیگر اتفاقاتی است که در شب‌های انتخاباتی ستادها رُخ می‌دهد و حضور رأی اولی‌ها هم گرمای آن را دوچندان کرده است، هر چند وزارت کشور اعلام کرده است راه‌اندازی کارناول‌های انتخاباتی تخلف است و فرمانداری‌ها باید با آن برخورد کنند.

به گزارش فارس، چهار رو به یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی باقیمانده است ولی هنوز هم برای شناختن کاندیدای اصلح و انتخاب آن وقت هست پس بیاییم با چشمانی باز انتخاب کنیم و برگه رأی را با نیت پیشرفت و بهبود اوضاع شهر و منطقه خود به صندوق بی‌اندازیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول