اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

تخفیف 50 درصدی هتل‌ها در ایام نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از 25 اسفند تا 15 فروردین، هتل‌ها 50 درصد و سفره‌خانه‌ها و مراکز گردشگری، 20 درصد به مناسبت ایام نوروز به مردم تخفیف ارائه می‌دهند.

تخفیف 50 درصدی هتل‌ها در ایام نوروز

پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به ایام پایان سال، دستگاه‌های خدمات‌رسان باید هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا به مطلوب‌ترین وجه خدمات لازم را به مسافرین ارائه دهند. 

وی یادآور شد: حدود 11 کمیته برای ارائه خدمات سفر تشکیل شده است که تاکنون جلساتی با این کمیته‌ها برگزار شده و تصمیمات خوبی نیز اتخاذ شده است.

جانفشان بیان داشت: از همه گردشگران دعوت می‌کنیم در ایام عید به تهران سفر کنند و قطعا‌ً تهرانی‌ها میزبان خوبی برای مسافران خواهند بود و با توجه به پتانسیل‌های گردشگری که تهران دارد قطعاً ایام خوبی را سپری خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تأکید کرد: تهران قلب تپنده گردشگری است و تمامی اماکن اقامتی، گردشگری و آژانس‌های تهران در ایام نوروز در آمادگی کاملی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: پکیج‌های ویژه‌ای برای تهران‌گردی در نظر گرفته‌ایم و گردشگران می‌توانند از مواهب گردشگری مذهبی نیز در تهران استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآور شد: برای ایام نوروز امسال 50 درصد تخفیف هتل‌ها و مراکز اقامتی و همچنین 20 درصد نیز سفره‌خانه‌ها و مراکز گردشگری تخفیف گذشته‌اند.

جانفشان یادآور شد: زمان تخفیفات سفرهای نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول