اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مجلس انقلابی می‌تواند در راستای اهداف امام گام بردارد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان گفت: اگر مجلس از افراد انقلابی شکل بگیرد مطمئنا این مجلس انقلابی می‌تواند در راستای اهداف امام (ره) و مقام معظم رهبری گام بردارد.

مجلس انقلابی می‌تواند در راستای اهداف امام گام بردارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، اظهار داشت: بعد از تشییع باشکوه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حماسه باشکوه ۲۲ بهمن ماه ان‌شاءالله در در تاریخ دوم اسفندماه سال جاری شاهد حماسه دیگر  ملت ایران در سراسر کشور در پای صندوق‌های رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان افزود: همه به یاد دارند، مام راحل در زمینه انتخابات مجلس فرمودند«مجلس در راس امور است» چرا که فعالیت‌های  قوه مجریه  زیر نظر مجلس انجام می‌شود و بنابراین اگر مجلس از افراد انقلابی شکل بگیرد مطمئناً این مجلس انقلابی می‌تواند در راستای اهداف امام (ره) و مقام معظم رهبری گام بردارد و در خصوص رفع مشکلات  معیشت مردم اقدام‌ کنند.

وی تصریح کرد: برای چنین مجلسی اقداماتی از سوی تشکل‌های سیاسی مختلف شکل گرفته و جبهه نیروهای انقلابی برای وحدت و توفیق بیشتر برای جبهه انقلاب از اردیبهشت سال جاری برای این منظور و وحدت بین نیروهای انقلابی و رسیدن به یک مجلس انقلابی شورای وحدت نیروهای انقلاب شکل گرفت.

عرب‌پور ابراز داشت:  این شورا از مردادماه شروع به فعالیت کرده و در شهرستان‌ها  تشکیل شد و  کار این شورا این بود با افراد و قبیله‌های مختلف گفت‌وگو کنند و  فرد اصلح، تحصیل‌کرده، انتخاب شود و ثبت‌نام کاندیدها شکل گرفت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان بیان داشت: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته نفرات اول هر شهرستان انتخاب و به آنها ابلاغ شد و قرار شد افرادی که در رده‌های دوم قرار دارند به نفع و حمایت از  نفر اول کنار بروند.

عرب‌پور گفت: در برخی از شهرستان‌ها این اتفاق رخ داد و در برخی دیگر در حال رایزنی هستند و برخی هم از این نظر تمکین نکردند.

وی افزود: در شهرستان رفسنجان و زرند نفرات اول تا سوم براساس نظرسنجی صورت گرفته فاصله بسیار کمی بایکدیگر داشتند و قرار شد دوباره بین این سه نظرسنجی مجددی صورت گیرد اما در شهرستان رفسنجان بدون نظر سنجی بایکدیگر به توافق رسیدند و دو نفر دیگر به نفع نفر اول کنار رفتند و در شهرستان زرند نظرسنجی مجدد صورت گرفت و نفر اول مشخص شد و نفرات دوم و سوم به نفع و حمایت  نفر اول کنار رفتند.

 عرب‌پور ادامه داد: ما سعی کردیم دخالتی در شهرستان‌ها نداشته باشیم و شهرستان‌ها خودشان انتخاب کنند.

وی گفت: انتخاب نفر اول به این معنا نیست که افراد دیگر قابلیت این کار را ندارند زیرا در شهرستان‌ها تنها یک کرسی نمایندگی وجود دارد و مجبوریم کسی که بیشترین مقبولیت را دارد انتخاب کنیم و از این افراد که حاضر شدند انصراف بدهند به خاطر احترام و وحدتی که قائل شدند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول