اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تاخیر یک ساله در برگزاری مراسم تکریم یک مدیر/ عبداللهی رسما مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران شد

مراسم تکریم مدیرعامل فاضلاب شهری مازندران بعد از یک سال تاخیر امروز برگزار شده و مجید عبداللهی حکم ماموریت مدیرعاملی آّب و فاضلاب استان را دریافت کرد.

تاخیر یک ساله در برگزاری مراسم تکریم یک مدیر/ عبداللهی رسما مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم تکریم از مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران و معرفی مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران بعد از یک سال برگزار شده است.

حکم مسؤولیت عبداللهی که در زمان حضور وزیر نیرو به مازندران طی هفته گذشته قطعی شده بود امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب کشور مسعود خشائی اهدا شد.

 

در این مدت یک سال مجید عبداللهی در دو پست سازمانی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران فعالیت داشت و به صورت رسمی هر دو سازمان فعالیت داشتند.

حکم صادر شده برای عبداللهی دو ساله است که تقریبا حدود یک سال آن گذشته است و از زمان تصدی‌گری پست مدیریت آب و فاضلاب شهری حکم  مدیرعامل آب و فاضلاب استان را دریافت کرده که امروز به صورت رسمی این حکم را دریافت کرده است.

 مجید عبداللهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه معتقدم مدیریت هر سازمانی با اتحاد درونی آن سازمان تعریف می‌شود،گفت: منابع انسانی ارزشمندترین منابع سازمان‌ها محسوب می‌شود و باید در کنار هم با آرامش کارها را پیش بریم.

وی افزود: آب و فاضلاب مازندران از خانواده بزرگی تشکیل شده است و رسالت بزرگی برعهده دارد و زمانی می‌تواند این رسالت را به سرانجام برساند که وظایف خود را به درستی انجام دهد.

عبداللهی آبرسانی مطلوب به مشترکان را وظیفه مهم برشمرد و افزود: خدمات صادقانه به مردم سرفصل تمام کارهای ما محسوب می‌شود.

 وی به عملکرد آب و فاضلاب شهری و روستایی از سال ۹۲ تاکنون اشاره کرد و گفت: تاکنون توانستیم در ۶۴۶ روستا با جمعیت نیم میلیون نفری که بیش از یک سوم جمعیت روستایی را تشکیل می‌دهند پروژه‌های آبرسانی را افتتاح کنیم.

 علاوه بر رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب کشور هم سخنران این مراسم بود که بیشتر صحبت‌های مسعود خشائی درباره نحوه ادغام و چینش پست‌های مدیریتی در آب و فاضلاب استان است.

این مسئول بیان کرد:اصلاحاتی در اساسنامه شرکت‌ها ایجاد شده ساختار سازمان متناسب را طراحی و ابلاغ کردیم، همه زیرساخت‌های لازم را مهیا کردیم.

خشاوئی با اعلام اینکه 9 هزار پست سازمانی در این ادغام حذف می‌شود و 3 هزار کارمند به صورت غیردولتی ساماندهی می‌شوند، گفت: اعتبارات و کمک‌های دولت استمرار دارد و به صورت یکپارچه این خدمات ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: با یکپارچه سازی نرخ خدمات ما در روستاها تغییر کند همان تعرفه‌های موجود اجرا می‌شود و بر اساس مصوبات موجود تعرفه آب شرب در روستاها 50 درصد شهر است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب کشور اضافه کرد: پرسنلی که در آستانه بازنشستگی رسیدند با توجه به ضوابط و بخشنامه‌های صادر شده تمهیدات لازم اندیشیده‌ شده است.

انتهای پیام/86004/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول