اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توزیع میوه دولتی از ۲۵ اسفند در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به توزیع ۷۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب در ایام نوروزی در استان گفت: توزیع میوه‌ها از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری لغایت یکم فروردین سال ۹۹ انجام می‌گیرد.

توزیع میوه دولتی از ۲۵ اسفند در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق‌پوش امروز در جلسه بررسی تأمین میوه شب که در محل نگهداری سیب و پرتغال در سردخانه برگزار شد، اظهار کرد: جنبه اعتقادی ما ایجاب می‌کند بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را تهیه و به شکل مناسب به مردم عرضه نماییم. 

وی با بیان اینکه تضمین لازم از مباشرین برای تهیه میوه باکیفیت اخذ می‌گردد، گفت: چنانچه میوه‌ها معیوب باشد و مشخصات کیفی لازم در شیوه‌نامه را نداشته باشد، عودت داده خواهد شد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه مردم و مهمانان نوروزی از ما توقع خدمات شایسته در شب عید را دارند، افزود: همه دستگاه‌های خدمت رسان و نظارتی مرتبط باید پای‌کار باشند و در این راستا ابلاغ‌شده که به تعداد ۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و نظارت برای کنترل شایسته بازار با همکاری و همدلی در ایام نوروزی از ابتدای اسفندماه فعال شوند. 

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان با اشاره به اهمیت و اولویت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بیان کرد: بازرسی‌ها بدون مماشات انجام می‌پذیرد و کوچک‌ترین قصور پذیرفته نیست و تا فرصت هست باید به بهترین نحو برنامه‌ریزی و اقدام شود. 

دلق‌پوش با اشاره به ظرفیت‌های توریستی و گردشگر پذیری بالای استان گیلان گفت: مباشرین خرید سیب و پرتقال پس از خرید، نسبت به سورتینگ مجدد قبل از عرضه به مردم در محل سردخانه اقدام نمایند. 

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گیلان ۷۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب در ایام نوروزی در استان توزیع می‌شود، تصریح کرد: توزیع میوه‌ها از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری لغایت یکم فروردین سال ۹۹ از طریق شرکت تعاونی روستایی استان با همکاری شهرداری‌ها در کل شهرستان‌های استان با تعرفه دولتی عرضه خواهد شد. 

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول