اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تاکنون 5 کاندیدا تعهدنامۀ پویش مجلس ضدفساد را امضا کرده‌اند

مدیر دیده‌بان شفافیت با اشاره به این‌که امضای دیده‌بان شفافیت فقط به‌صورت حضوری امکان‌پذیر است، گفت: ۷۵ نفر از قزوین وارد کارزار انتخابات شده‌اند که و تاکنون ۵ نفر اقدام به امضای تعهدنامۀ مجلس ضدفساد در دیده‌بان شفافیت و عدالت نموده‌اند.

تاکنون 5 کاندیدا تعهدنامۀ پویش مجلس ضدفساد را امضا کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدجعفر شهاب‌زاده، دبیر دیده‌بان شفافیت و عدالت استان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: رویداد بزرگی که امروز در آستانهٔ آن هستیم، انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی است که می‌تواند تأثیر به‌سزایی در سرنوشت مردم داشته باشد.

وی افزود: تجربه نشان داده است که مردم با حضور خود در انتخابات حرمت‌گذار خون شهدا، علما و مسؤولان هستند؛ از این‌رو در انتخابات پیش رو نیز مانند گذشته امیدواریم مردم حضور حداکثری داشته باشند.

دبیر دیده‌بان شفافیت استان خاطرنشان کرد: دیده‌بان شفافیت به‌منظور ورود در پویش شفافیت انتخابات، از کاندیداها برای امضای این پویش دعوت کرده است.

شهاب‌زاده در ادامه یادآور شد: در راستای این‌که مردم تمایل به پایبندی کاندیداها نسبت به وعده‌های انتخاباتی دارند و مردم نیز به عشق شهدا وارد کارزار انتخابات می‌شوند، بنابراین امضای این دیده‌بان می‌تواند سبب القای امید به مردم شود.

وی اعلام کرد: دیده‌بان شفافیت 10 بند را برای کاندیداها اعلام کرده است که هرکاندیدا با امضای آن موظف به انجام آن است و طبق قانون، دیده‌بان نیز پیگیر آن است.

مدیر دیده بان شفافیت تصریح کرد: در این بندها آمده است که نماینده در طول دورهٔ حقیقی و حقوقی نمایندگی خود نباید هدیه دریافت کند و نباید عضو هیئت مدیرهٔ شرکت‌های دولتی و خصوصی باشد.

وی یادآور شد: ۷۵ نفر از قزوین وارد کارزار انتخابات شده‌اند که تاکنون کمتر از ۵ نفر اقدام به امضای این طرح نموده‌اند، این در حالی است که اگر کاندیداها با هدف خدمت‌رسانی به گود انتخابات وارد شده‌اند، با این اقدام متضرر نخواهند شد.

وی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم کاندیداها را در این مسیر با خود همراه کنیم و اثرگذار باشیم.

مدیر دیده‌بان شفافیت در پایان گفت: امضای طرح دیده‌بان شفافیت تنها به‌صورت حضوری امکان‌پذیر است و این امکان به‌صورت مجازی وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول