اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

28صندوق اخذ رای برای مردم چاروسا آماده شده است

بخشدار چاروسا گفت:28صندوق اخذ رای برای مردم چاروسا آماده شده است.

28صندوق اخذ رای برای مردم چاروسا آماده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، علی محمودی رئیس شورای اداری چاروسا در نشست توجهی مجریان انتخابات با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی است افزود: برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است و همه ما موظفیم اوامر مقام عظمای ولایت در خصوص حق الناس بودن آرای مردم را محقق کنیم و همه بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: مردم بایستی بدانند که حضور پرشور، آگاهانه و با بصیرت در عرصه سیاسی انتخابات بی‌تردید در آینده نظام نقش بی‌بدیلی دارد و اقشار مختلف جامعه حق دارند از سلامت انتخابات و سرنوشت آینده خود مطمئن باشند.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه 28 صندوق اخذ رای برای2اسفند در چاروسا آماده برگزاری انتخابات است یادآور شد: از این تعداد صندوق 6صندوق ثابت و 22صندوق سیار می باشد که 4صندوق در خوابگاه شبانه روزی پسرانه و دخترانه، کمیته امداد و مدرسه فردوسی سرمازه آماده جهت اخذ رای مردم قلعه رئیسی و دو صندوق ثابت در جاورده آماده شد و برای مشخص شدن اعضای شعب اخذ رای از افراد متدین با سلایق گوناگون و باتجربه استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: تمام  تلاش بکار بستیم تا بتوانیم از افراد با تجربه و توانمند در جهت اخذ رای مردم بکار ببندیم و هم هیات اجرایی و هم هیات نظارت آمادگی جهت برگزاری یک انتخابات پرشور را دارند.

محمودی خاطر نشان کرد: تمامی ساز و کار مناسب با هدف برگزاری این انتخابات فراهم است.

انتهای پیام/82021

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول