اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حضور یکپارچه مردم در انتخابات قوام جمهوری اسلامی است

استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم همانند مراسم باشکوه تشییع سردار جهان اسلام، در دوم اسفندماه شاهد حضور باشکوه مردم باشیم، زیرا حضور یکپارچه مردم در انتخابات قوام جمهوری اسلامی است.

حضور یکپارچه مردم در انتخابات قوام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا رزم‌ حسینی امشب در جلسه ستاد انتخابات خراسان‌ رضوی که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه مشارکت سیاسی مردم هستیم، مسؤولان نظام جمهوری اسلامی بیش از 41 سال است که با رأی مستقیم مردم روی کار آمده‌اند زیرا حکومت جمهوری اسلامی یک حکومت مردم‌ سالار است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم اداره کشور و مرکز قانون‌گذاری است، بیان کرد: وظیفه مسؤولان یک امانت الهی است، باید پای صندوق‌های رأی همان رأی‌ها را بخوانیم تا مردم با احساس امنیت و آزادی که دارند پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی با بیان اینکه احتمالا در این دوره از انتخابات مردم خراسان رضوی بیشترین مشارکت را داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور در این دوران نیازمند حضور باشکوه مردم در انتخابات هستیم تا کاندیداهای که تشخیص می‌دهند شایسته هستند را به مرکز قدرت یا همان مجلس شورای اسلامی بفرستند.

رزم‌حسینی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها سهم مهمی در مشارکت سیاسی استان دارند، عنوان کرد: خوشبختانه در سال اخیر جلسات متعددی با احزاب و تشکل‌های سیاسی داشتیم و در ایام انتخابات شاهد رعایت اخلاق و تقوای سیاسی از سمت کاندیداهای انتخاباتی هستیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما بی‌طرفانه مجری قانون هستیم، متذکر شد: هماهنگی خوبی در ستادهای انتخاباتی صورت گرفته تا مردم با امنیت و آزادانه پای صندوق‌های رأی بیایند و به کاندیداهای مورد نظرشان رأی دهند.

وی افزود: امیدواریم همانند مراسم باشکوه تشییع سردار جهان اسلام در دوم اسفندماه شاهد حضور باشکوه مردم باشیم، زیرا حضور یکپارچه مردم قوام جمهوری اسلامی است، هرجا که مردم در صحنه باشند شاهد رشد و توسعه هستیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه به نسبت ادوار گذشته رقابت خوبی را در انتخابات شاهد هستیم، اضافه کرد: امیدواریم مردم بهترین‌ها را به مجلس شورای اسلامی بفرستند، زیرا برای تحقق بیشتر مثلث توسعه اقتصادی و پیشرفت استان به همکاری نمایندگان مجلس نیاز داریم.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی نیز در بخش دیگری از این مراسم، گفت: خوشبختانه شاهد انتخاباتی هستیم که با کمترین تخلفات و جرایم روبه‌رو است، با حضور در جلسات متعدد تلاش کردیم تا تخلفات و جرایم را خنثی کنیم.

سید امیر مرتضوی با اشاره به اینکه تعامل خوبی با کمیته‌های ۸گانه داشته‌ایم، تصریح کرد: در حوزه تهدیدات و فرصت‌ها اقدامات لازم انجام شده و خوشبختانه وضعیت خوبی را داریم.

گفتنی است؛ امشب آخرین نشست هجدهمین ستاد انتخابات با اعضای کمیته‌های ۸گانه برگزار شد و گزارش‌های مربوطه هر کمیته در حضور استاندار خراسان رضوی ارائه شد.

انتهای‌پیام/ 70058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول