اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دادستان دزفول: خط قرمز ما امنیت است

دادستان دزفول گفت: برای هیجانات بعد از انتخابات، تدابیری اندیشیده شده و شهر در حال رصد است و با کوچکترین اقدامی که برهم زننده امنیت باشد با قاطعیت برخورد می شود، خط قرمز ما امنیت است.

دادستان دزفول: خط قرمز ما امنیت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، منصور محمدی‌ خباز دادستان شهرستان دزفول در نشست خبری با اصحاب رسانه دزفول، اظهار کرد: تخلفات گسترده انتخاباتی در سطح شهرستان گزارش نشده است و تخلفات صورت گرفته بسیار ناچیز بوده و خللی در امر انتخابات ایجاد نمی‌کند.

وی گفت: تالاری که در دزفول متهم به ایجاد فضای تبلیغاتی و برگزاری جلسات انتخاباتی شده بود، به مدت ۲۴ ساعت پلمپ شد، و با اخذ تعهد از مدیر تالار، این مکان فک پلمپ شد. 

دادستان شهرستان دزفول در خصوص تیراندازی صورت گرفته در صفی آباد افزود: این تیراندازی در مراسم تشییع جنازه بوده و ارتباطی با انتخابات نداشته و همان لحظه موضوع کنترل شد.

 وی تصریح کرد: باید هماهنگی و وحدت بین رسانه ها و دستگاه قضا صورت گیرد تا فضای شهرستان در شرایط آرامی بتواند انتخاباتی سالم برگزار نماید.

محمدی خباز ادامه داد: در خصوص درگیری در جلسه انتخاباتی صورت گرفته در شهرک بن جعفر، تاکنون شکایت یا گزارشی ارائه نشده و طبق گزارش غیر رسمی ضرب و شتمی صورت نگرفته است.  
وی اذعان کرد: علی‌رغم وجود مشکلاتی که برخی ها در سطح شهرستان به وجود آوردند، دادسرا اجازه نداد شهر از کنترل خارج شود.

 دادستان دزفول گفت: طبق برنامه های صورت گرفته، سرقت های روزانه، گسترده و باندی به شدت کاهش یافته و حتی طی دوهفته، سرقتی اعلام نشده، همچنین سرقت های مسلحانه و نزاع های سنگین، بسیار کم و ضریب امنیتی به بالای ۹۰% رسیده است.

 وی افزود: برای هیجانات بعد از انتخابات، تدابیری اندیشده شده و شهر در حال رصد است و با کوچکترین اقدامی که برهم زننده امنیت باشد با قاطعیت برخورد می شود، خط قرمز ما امنیت است.

 منصور محمدی خباز گفت: هر شخصی در هر موقعیت و مکانی اگر تخلفی انجام دهد، طبق مقررات و قوانین با آن برخورد خواهد شد. 

 وی ادامه داد: افرادی که با شماره های ناشناس در حال ملتهب کردن فضای مجازی هستند و اقدام به توهین و اهانت به افراد می کنند در حال رصد و شناسایی هستند.

 وی گفت: تعدادی از شماره هایی که قصد ایجاد آشوب در فضای مجازی را دارند شناسایی شده اند و برخورد با آنان در دستور کار قرار گرفته است بر همین اساس اکنون که تمامی هشدارها و تذکرات اعلام شده هیچ گونه توجیه و بهانه ای از متهمین قابل قبول نخواهد بود.

 دادستان شهرستان دزفول تصریح کرد: پیگیر برخورد با بداخلاقی های انتخاباتی هستیم و برای برخی از افراد که اقدامات نامناسب انتخاباتی انجام داده اند پرونده قضایی تشکیل می شود. 

 وی در پایان اظهار داشت: تمامی افراد و مسئولین مربوطه در تلاش هستند تا در شرایطی کاملا آرام و آماده انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری همه اقوام و اقشار در شهرستان دزفول همانند سراسر کشور صورت گیرد.
انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول