اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مسکن کمیته امداد استان قزوین در صدر کشور ایستاد

مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد استان قزوین طی ۹ ماهه سال جاری، در فعالیت‌هایی نظیر احداث مسکن روستایی و شهری، تعمیرات، بهسازی و احداث سرویس بهداشتی بالاترین رتبه کشوری را کسب کرد.

مسکن کمیته امداد استان قزوین در صدر کشور ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین؛ ابوالفضل خاکباز بیان کرد: یکی از فعالیت‌های مهمی که در عرصۀ خدمت‌رسانی به نیازمندان وجود دارد، تهیه، تأمین، احداث و بهسازی مسکن است تا مددجویان در بهره‌مندی از این نیاز ضروری زندگی با چالش مواجه نشوند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین چالش در حوزۀ مسکن برای مددجویان بُعد اقتصادی است چراکه حجم عظیمی از هزینه را بر دوش خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در کمیته امداد استان قزوین، طی فرایندی مشخص و زمانبندی شده، تمامی مددجویان دارای شرایط،  صاحب خانه خواهند شد.

وی افزود: براین اساس در گام نخست همۀ ایتام و در گام بعدی همۀ خانوارهای سه نفره و بیشتر صاحب خانه می‌شوند از این رو در صورت همراهی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و تحقق برنامۀ پیش بینی شده، در پایان سال ۹۹، ما در استان ایتام و خانوار مددجوی بالای سه نفره که فاقد مسکن باشند نخواهیم داشت.

خاکباز خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده در دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیتۀ امداد، استان قزوین در فعالیت مسکن برای نیازمندان در بحث تعمیرات با عملکرد ۱۵۴ درصدی، در احداث مسکن روستایی با عملکرد ۱۰۵ درصدی، با عملکرد ۹۷ درصدی در بهسازی و احداث سرویس بهداشتی و عملکرد ۷۰ درصدی در احداث و خرید مسکن شهری بالاترین رتبه را در کشور کسب کرده است.

وی توضیح داد: آنچه حاصل شده نتیجه کمک‌ها و مساعدت مردم نیکوکار، همراهی دستگاه‌های مختلف و برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته بوده است که با استمرار این روند، امیدواریم در تحقق برنامه‌ریزی انجام شده در راستای ارائۀ خدمت شایسته و مناسب به ولی نعمتان خود دست یابیم.

مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: این رتبه و عملکرد اعلام شده از سوی دفتر مرکزی کمیته امداد برای استان قزوین بدون محاسبه اختصاص ۴۲۵ واحد مسکن مهر است.

وی در پایان اظهارکرد: امیدواریم با همراهی و همکاری مردم بتوانیم بی‌خانمانی را از صفحه زندگی ایتام و نیازمندان پاک کنیم، البته برای این امر هر فرد می‌تواند کمکی در حد خود داشته باشد حتی یک نفر می‌تواند هزینۀ یک کیسه سیمان یا گچ را اهداء کند و یا بخش دیگری از هزینه‌های اجرایی را متقبل شود.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول