اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سوءمدیریت و فساد مالی، از مهم‌ترین مشکلات کشور است

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر من مهم‌ترین مشکلات کشور سوءمدیریت، فساد مالی و اداری، اختلاس، تقسیم ناعادلانه ثروت ملی، بیکاری جوانان به ویژه تحصیل کرده‌ها، هزینه درمان و بیمه عمر کشاورزان و نداشتن روابط عقلانی بین نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز است.

سوءمدیریت و فساد مالی، از مهم‌ترین مشکلات کشور است

حسین زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: من با شعار ما ملت ولایت‌مدار ایران به دین خود ایمان داریم و به ملیت خود افتخار می‌کنیم و به امنیت خود می‌بالیم و زندگی آبرومندانه می‌خواهیم وارد عرصه انتخاباتی شده‌ام.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نظر بنده مجلس فعلی هم در ارائه طرح‌ها و هم در بحث نظارت، عملکرد خوبی نداشته است، گقت: این مجلس تفکر عقلانی، گفتمان عقلانی و روابط عقلانی نداشته که بتواند عملکرد مثبتی از خود ارائه دهد.

وی با بیان اینکه نمایندگان فعلی بیشتر دم از انقلاب زدند، ولی انقلابی عمل نکردند، افزود: انقلابی بودن یعنی هزینه دادن که بنده تقریبا در نمایندگان فعلی این خصوصیات اخلاقی مهم را کمتر دیده‌ام.

وی با بیان اینکه مجلس آینده نیاز دارد فرمان‌بردار بوده و کنار رهبری باشد، عنوان کرد: همچنین مجلس آینده باید تفکر و گفتمان عقلانی و انقلابی داشته باشد و ضد استعمار مدرنیسم باشد.

 زراعی با تاکید بر اینکه مجلس آینده باید از افراد متعهد و متخصص شکل بگیرد، گفت: این مجلس باید بسیجی‌وار و انقلابی عمل کند.

 کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس آینده باید در برنامه‌ها از روابط عقلانی و الگوی سازگاری ایرانی و اسلامی دفاع کند تا بتواند اهداف و برنامه‌های کشور را پیش ببرد.

 وی با بیان اینکه در صورت کسب رای مردم، برای اشتغال‌زایی جوانان و افزایش روابط بین صنعتکاران استان با شرکت‌های بزرگ برون سپار مثل خودرو سازان، ملی حفاری، وزارت دفاع و ... تلاش خواهم کرد، گفت: تلاش خواهم کرد در اولویت نخست مسیر شریانی زنجان – دندی را به رده مسیرهای درجه بالاتر ارتقا داده و نقاط بحرانی این مسیر را در راستای تسهیل در ایمنی ترافیک بهسازی و رفع شود.

 زراعی با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان باید دوباره از مناطق کمتر توسعه یافته و مناطق محروم تلقی شود، اظهار کرد: تلاش می‌شود در شهرستان ایجرود، تکلیف شرکت پتروشیمی زنجان مشخص و به فاز پیشرفت وارد شود.

 کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید شهرستان ماهنشان از منابع آبی رودخانه قزل اوزن بیشتر بهره‌مند شود، ادامه داد: باید تلاش کرد در شهرستان ماهنشان به عنوان قطب باغداری و پرورش ماهی، صنایع بسته‌بندی و صنایع تبدیلی و صنعت نوین کشاورزی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان ایجرود باید حق آبه روستاییان از سدهای موجود مشخص شود، تصریح کرد: همچنین باید در کارخانجات شهرستان ایجرود از نیروهای بومی بیشتری استفاده شود.

زراعی تزریق حق آب سد مراش به بخش کشاورزی را از برنامه‌های خود اعلام و خاطر نشان کرد: باید با توجه به سرمایه موجود و مدیریت کارآمد نیروی کار ماهر علاوه بر سهام شرکت کالسیمین و مدیریت آن را به نیروهای مستعد منطقه واگذار و همچنین 3 درصد عوارض شهری ناشی از 9 درصد ارزش افزوده شرکت کالسیمین در آبادانی منطقه استفاده شود.

 کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر بنده مهم‌ترین مشکلات کشور سوءمدیریت، فساد مالی و اداری، اختلاس، تقسیم ناعادلانه ثروت ملی، بیکاری جوانان به ویژه تحصیل کرده‌ها، هزینه درمان و بیمه عمر کشاورزان و نداشتن روابط عقلانی بین نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول