اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کاندیدای مجلس در رشت: استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مدیریتی

کاندیدای مجلس در رشت با اشاره به برنامه‌های خود برای جوانان گفت: جوانان آینده‌سازان و اداره‌کنندگان کشور بوده و باید تلاش کنیم از این ظرفیت در حوزه‌های مدیریتی استفاده کنیم

کاندیدای مجلس در رشت: استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مدیریتی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی متولد یکم فروردین ۱۳۳۶ در صومعه‌سرا، معلم، سیاست‌مدار اصول‌گرا و نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت است، او نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.

جبار کوچکی‌نژاد کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان رشت است.

به گفته این کاندیدای نمایندگی مجلس، وی اوایل انقلاب در فعالیت‌های جمهوری اسلامی در گیلان و در تهران حضوری فعال داشته و با حضور در جبهه در دوران دفاع مقدس سه بار مجروح شده است، همچنین به‌عنوان رئیس آموزش‌وپرورش در استان و شهرستان‌های مختلف فعالیت کرده و در مجلس به‌عنوان نائب رئیس کمیسیون آموزش‌وپرورش نقش آفرینی کرده است.

عضو شورای ائتلاف نیروی‌های انقلابی گیلان با بیان اینکه مجلس دهم‌‌ یک مجلس لغزنده است، اظهار کرد: در مجلس یک فراکسیون به‌عنوان مستقلین توسط عده‌ای ایجاد شد و ۸۰ نماینده اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در آن عضو بودند که از یک سیاست خاص پیروی نکرده و مجلس را به سمت منافع دولت حرکت می‌دادند.

وی با بیان اینکه مجلس دهم در حوزه سیاست‌های داخلی و خارجی خوب عمل‌نکرده، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف مجلس حمایت از مجلس و توجه به مسائل اقتصادی و اتخاذ تصمیم صحیح در قبال سیاست‌های خارجی است اما متأسفانه این مجلس در بسیاری از مسائل ازجمله سیاست‌های داخلی، خارجی و‌ رشد اقتصادی کشور خوب عمل‌نکرده است.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر تلاش برای مقابله باسیاست‌های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی بیان کرد: آمریکا دشمن بیرونی انقلاب اسلامی بوده و از هیچ تلاشی برای سرنگونی این نظام دریغ نمی‌کند به همین دلیل باید با سیاست‌های استکبار مقابله کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن داخلی به‌مراتب خطرناک‌تر از دشمن خارجی است، افزود: یکی از دلایل فساد اقتصادی، مالی و نفوذ به قوه قضائیه همسویی این افراد با دشمن خارجی است که مهم‌ترین هدف آن ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی است.

وی لازمه مقابله با تحریم‌ را توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: دشمن با سرمایه‌گذاری بر برخی دشمنان داخلی در تلاش است تا تأثیر تحریم را قوی جلوه دهد اما اگر دولت، وزرا و مجلس قدرتمند روی کار بیایند امیدواری مردم به‌نظام بیشتر شده و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور به‌درستی اجرایی می‌شود.

کوچکی نژاد با اشاره به برنامه‌های خود برای جوانان گفت: جوانان آینده‌سازان و اداره‌کنندگان کشور بوده و باید تلاش کنیم از این ظرفیت در حوزه‌های مدیریتی استفاده کنیم به همین دلیل مهم‌ترین برنامه ما همین مسئله است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مبارزه با فساد در جامعه افزود: مهم‌ترین شعار بنده در انتخابات مبارزه با فساد بوده و برای انجام این کار باید بر تحقیق و تفحص، استیضاح و سؤال از وزرا و نظارت بر درست اجرایی شدن قانون اساسی توجه کنیم.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول