اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

624 بازرس در هیئت‌های اجرایی از شعب اخذ رأی بازرس می‌کنند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی در استان قزوین اعلام کرد: در روز انتخابات برای هر سه صندوق یک‌ بازرس تعیین شده و برای هر صندوق‌های سیار نیز یک بازرس وجود دارد.

624 بازرس در هیئت‌های اجرایی از شعب اخذ رأی بازرس می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخ زاد رئیس هیئت بازرسی انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی در استان قزوین افزود: 624 بازرس در روز انتخابات در سطح این استان بر روند انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۶۰ بازرس به‌صورت متمرکز و ۶۴ بازرس به‌صورت غیر متمرکز تحت نظارت ۱۰ بازرس ویژه در سطح این استان بر امور انتخابات نظارت خواهند کرد.

به گفتۀ وی ۹۱ فقره تخلف انتخاباتی از زمان شروع فرآیند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قزوین تاکنون ثبت شده است.

فرخ زاد یادآورشد: ۷۱ درصد این تخلفات مربوط به تبلیغات زودهنگام بود که تذکرات لازم به داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی داده شد.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: به تمام عوامل راهداری تأکید شده که برای استفاده از ماشین آلات موجود در نقاط مورد نیاز برای پشتیبانی کارها برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول