اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رئیس اتحادیه قنادان شیراز: قیمت شیرینی شب عید درشیراز افزایش نمی‌یابد

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان و قنادان شیراز با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای عرضه شیرینی در شب عید اعمال نشده است، گفت: شیرینی‌های پر فروش در شب عید براساس قیمت مصوب عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه قنادان شیراز: قیمت شیرینی شب عید درشیراز افزایش نمی‌یابد

محمد خلیل ترابی در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: قنادان و شیرینی پزان برای تامین شکر و روغن با مشکلاتی مواجه هستند و به دلیل گرانی و همچنین کمبود مواد اولیه مورد نیاز خود را به سختی تامین می‌کنند.

وی ادامه داد: مقدار شکر تنظیم بازار از طریق شرکت تعاونی صنف قنادان توزیع و به هر واحد قنادی که دارای جواز کسب می باشد تعلق می‌گیرد.

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان و قنادان شیراز افزود: اغلب خریدهای مردم در بخش شیرینی در سه روز پایانی سال انجام می‌شود بنابراین درباره وضعیت فروش این محصول فعلاً نمی‌توان اظهار نظر کرد.

ترابی اضافه کرد: از سوی اتحادیه قیمت شیرینی‌های پر فروش مصوب شده و شیرینی‌فروشی‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

وی قیمت هر کیلوگرم شیرینی در قنادی درجه یک را بدین ترتیب اعلام کرد و گفت: کیک 14 هزار تومان، کلوچه مسقطی 16 هزار تومان، گل محمدی 21 هزار تومان و کیک یخچالی 30 تومان قیمت‌گذاری شده‌ است.

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان و قنادان شیراز قیمت هر کیلوگرم از شیرینی‌های مذکور را در قنادی‌های درجه ۲ بدین ترتیب اعلام کرد: هر کیلو گرم شیرینی در قنادی درجه ۲ نسبت به قنادی درجه یک 10 درصد پایین‌تر است.

انتهای پیام/9810004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول