اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

بودجه 39 هزار میلیارد تومانی درمان سازمان تأمین اجتماعی برای سال 99

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای سال آینده حدود 39 هزار میلیارد تومان برای بخش درمان سازمان بودجه در نظر گرفته شده است.

بودجه 39 هزار میلیارد تومانی درمان سازمان تأمین اجتماعی برای سال 99

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی درخشان معاون سابق درمان سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: علاوه بر آن شاهد مشکلات اقتصادی نیز هستیم که اثر مستقیم آن در مدیریت قابل لمس است.

وی با بیان اینکه به نمایندگی از اعضای هیأت مدیره بیمارستان میلاد از فیاض تقدیر و تشکر می‌کنم، گفت: شخصیت افراد به مسؤولیت‌ها وابسته نیست و آنچه در پایان باقی می ماند خاطره خدمت صادقانه است.

درخشان تصریح کرد: از فتاحی و جعفری نیز تشکر دارم که در هیأت مدیره بیمارستان از شروع به کار میلاد زحمت کشیده‌اند.

وی با آرزوی موفقیت برای حمزه زاده مدیرعامل جدید بیمارستان میلاد ، اظهار امیدواری کرد که کارکنان بیمارستان میلاد با وی نیز همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه امیر عباس منوچهری معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با خدا قوت به کارکنان بیمارستان میلاد اظهار داشت: همکاران میلاد با دلسوزی، تعصب و پشتکار انجام وظیفه و بالاترین سطح خدمات را ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: اگر نام بیمارستان میلاد مطرح است به خاطر زحمات و کار تیمی کارکنان است.کم هم افتخار می‌کنم که یک و نیم سال مدیر عامل و 3 سال عضو هیأت مدیره میلاد بوده‌ام.

وی فیاض را الگوی اخلاق دانست و گفت: وی پیش از هفت و نیم سال بیمارستان را اداره کرد.

منوچهری با بیان این که حمزه زاده جزو افراد خوشنام سازمان تامین اجتماعی است،گفت: امیدوارم با توجه به سابقه وی در بیمارستان میلاد البرز و مراکز دیگر، وی بتواند در ارتقای نام میلاد موفق تر از گذشته عمل کند.

معاون درمان تامین اجتماعی با تاکید بر سطح بندی خدمات درمانی سازمان خاطر نشان کرد: بیش از 6 میلیون نفر از خدمات حداقلی درمانی بهره مند نیستند که با عنایت به حمایت های مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، بودجه های خوبی برای این کار در نظر گرفته شده است.

منوچهری بودجه سال جاری درمان سازمان تامین اجتماعی را حدود 25 هزار میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: برای سال آینده حدود 39 هزار میلیارد تومان  برای بخش درمان سازمان بودجه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: 4100 میلیارد تومان برای برقراری عدالت درارائه خدمات درمانی و سطح بندی مراکز درمانی در نظر گرفته شده است.

منوچهری گفت: مقرر شده برای 6 میلیون نفر در 159 شهر مبلغ 600 میلیارد تومان اختصاص داده شود و در سایر شهرها نیز سطح بندی مراکز درمانی را خواهیم داشت.

معاون درمان تامین اجتماعی تاکید کرد: جایگاه بیمارستان میلاد نسبت به گذشته ویژه تر است چون خدماتی که در سایر بیمارستان ها قابل انجام نیست در قالب نظام ارجاع در این بیمارستان انجام خواهد شد.

در ادامه محمود رضا فیاض مدیر عامل سابق بیمارستان میلاد با تشکر از حسن نظر منوچهری به بیمارستان میلاد گفت: جا دارد یاد مرحوم دکتر نوربخش و فتاحی را گرامی بدارم.

وی گفت: حفظ حرمت ها همراه با انظباط سازمانی همواره مورد تاکید من بوده است.

فیاض خاطر نشان کرد: هر چقدر بیمارستان میلاد پیشرفت کند برای جامعه کارگری مفیدتر خواهد بود.

وی با تاکید بر مدیریت دایره ای و نفی مدیریت پلکانی گفت: انظباط سازمانی همراه با عدم ترس کارکنان از بیان نظرات، استفاده از نظرات انتقادی و مخلوط نشدن شخصیت حقیقی وحقوقی مورد تاکید من بوده است.

مدیرعامل سابق بیمارستان میلاد اظهار داشت: مشخص است که خطوط قرمز در هر سازمانی وجود دارد اما باید در این زمینه دقیق بود.

در ادامه فرهاد حمزه زاده مدیرعامل بیمارستان میلاد با تشکر از مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، منوچهری ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره هلدینگ درمان سازمان و هیأت مدیره بیمارستان گفت: بیمارستان میلاد ویترین درمان سازمان تأمین اجتماعی است و حتی می توانم بگویم که میلاد آبرو و اعتبار درمان کشور است.

حمزه زاده با تأکید بر توجه ویژه به اعتبار بخشی گفت: باید با ارائه بهترین خدمات درمانی مایه مباهات سازمان تأمین اجتماعی در درمان کشور شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول