اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

استاندار لرستان التیماتوم داد؛ برخورد با مدیران کم‌کار در جذب اعتبارات

استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان اسفندماه برای تخصیص اعتبارات مهلت دارند، ضمن اینکه در صورت کم‌کاری، جابه‌جایی اعتبارات در فروردین‌ماه انجام خواهد شد.

استاندار لرستان التیماتوم داد؛ برخورد با مدیران کم‌کار در جذب اعتبارات

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید موسی خادمی صبح امروز در جلسه شورای اداری لرستان، اظهار کرد: در حوزه عمرانی تا تیرماه و در حوزه جاری تا فروردین‌ماه قادر به جذب اعتبارها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران استانی تلاش کنند طی چند روز آینده به ویژه در سازمان‌های مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، در بخش جاری و عمرانی، اعتبارات مصوب تخصیص بیشتری را بگیرند.

استاندار لرستان با بیان اینکه استان همواره در خصوش جذب اعتبارات خوب عمل کرده، افزود: با این وجود اغلب این جذب اعتبارات، جذب غیربهینه بوده، به‌گونه‌ای که دستگاه اجرایی اعتبار را مدت زیادی نگه داشته و یا آن را صرف بدهی‌های گذشته کرده‌اند.

خادمی بیان داشت: اگر مدیری قادر به جذب اعتبار نیست، صادقانه عنوان کند تا آن را به دیگر دستگاهی که ظرفیت اجرای پروژه را دارد، واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه تا پایان اسفند ارزیابی جذب اعتبارات توسط مدیران انجام خواهد شد، گفت: در فروردین‌ماه نیز حتما جابه‌جایی اعتبارها صورت خواهد پذیرفت.

استاندار لرستان با اشاره به خسارات سیل به زیرساخت‌های گردشگری استان، تشریح کرد: مدیران متولی همچون شهرداری و حمل‌ونقل و دیگر دستگاه‌ها از هم‌اکنون فعالیت‌های خود را برای حضور بالای گردشگران در استان شروع کنند.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول