اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مشارکت مردم در انتخابات موجب نا امیدی دشمنان است

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان است، از آمادگی کامل پلیس در مأموریت انتخابات پیش رو خبر داد.

مشارکت مردم در انتخابات موجب نا امیدی دشمنان است

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ورامین به مأموریت مهم پلیس در روزهای آتی اشاره و اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های نیروی انتظامی در سال جاری است که پلیس با آمادگی کامل و برنامه‌ریزی دقیق، نظم و امنیت آن را همچون سنوات گذشته برقرار خواهد کرد.

وی پلیس را متولی اصلی تأمین امنیت انتخابات دانست و تأکید کرد: مأموریت‌های ناجا در سه مرحله قبل، حین و پس از انتخابات تعریف‌شده که برای اجرای کامل آن از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

عزیزی با اشاره به فعالیت ۸۳۵ شعبه اخذ رأی در سراسر استان بیان داشت: کار پلیس در روز انتخابات کاری جهادی و انقلابی است و همه همکاران بنده در نیروی انتظامی با آمادگی ۱۰۰ درصدی برای تأمین امنیت مردم و صندوق‌های اخذ رأی تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تأکید بر اینکه دشمنان در تلاش‌اند تا مردم را از حضور در تعیین سرنوشت خود دلسرد کنند، تأکید کرد: با تمام توان با افرادی که می‌خواهند، حماسه سازی مردم در انتخابات پیش رو را تحت تأثیر قرار دهند، برابر قانون برخورد می‌شود.

وی مشارکت مردم در انتخابات را موجب ناامیدی و یاس دشمنان دانست و تصریح کرد: در طول عمر با برکت انقلاب حضور گسترده مردم در زمان‌های حساس و سرنوشت‌ساز همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان شده و بار دیگر مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی جواب دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد.

 سردار عزیزی ادامه داد: تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی در استان بر این است تا انتخاباتی سالم و در شان نظام جمهوری اسلامی را همچون گذشته در سراسر استان به منصه ظهور برسانند.

فرمانده انتظامی شرق استان در پایان ضمن دعوت از همه کارکنان انتظامی و مردم شریف ایران اسلامی به مشارکت فعال در انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم شهیدپرور، بصیر و ولایی شرق استان تهران همانند سایر آحاد ملت همیشه درصحنه سراسر کشور پای آرمان‌های نظام بوده و هستند و این بار نیز با حضور بی‌نظیر خود در پای صندوق‌های رأی ضمن سربلندی در این آزمون بزرگ در آینده کشور خود مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول