اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کاندیدای مجلس در فومن: مجلس جای خدمت است نه محل رانت و ثروت‌اندوزی از بیت‌المال

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فومن شفت گفت: مجلس شورای اسلامی نهاد ارزشمندی برای گره‌گشایی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است نه اینکه نمایندگان با رانت به ثروت‌اندوزی از بیت‌المال مشغول شوند.

کاندیدای مجلس در فومن: مجلس جای خدمت است نه محل رانت و ثروت‌اندوزی از بیت‌المال

خلیل بهروزی فر در روستای سیدسرا از توابع فومن دیده به جهان گشود و از ابتدای سال ۱۳۶۰ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده که در قالب جذب و سازماندهی و فرماندهی سپاه در چند شهر گیلان فعالیت می‌کرد.

وی هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار است که سابقه فرمانداری در شهرستان تالش را نیز در کارنامه خود دارد.

خلیل بهروزی فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نهادی سرنوشت‌ساز برای یک ملت در تمامی عرصه‌هاست اظهار کرد: مجلس خانه ملت است و هر ایرانی با انتخاب درست و اصلح مقبول در رشد و تعالی کشور، استان، شهر و خانواده خود سهیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتقاد من بر چرخش نخبگان در عرصه تصمیم سازی و تصمیم‌گیری است، افزود: مردم پس از ۴۱ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و با شرکت در ۳۶ انتخابات به بالاترین شعور سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند و قادرند نخبه اجتماعی سیاسی را معین و برای تصمیم‌گیری به مجلس بفرستند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فومن و شفت، نخستین اولویت نماینده اصلح را انقلابی گری و دفاع از حقوق ملت دانست و گفت: نمی‌شود نماینده‌ای از توده مردم به بالاترین نهاد تصمیم‌گیری فرستاده شود اما نسبت به آرمان انقلاب، شهدا، مردم مظلوم اما مقتدر و مؤمن بی‌خبر باشد و تنها برای خود و بستگانش کیسه بدوزد.

بهروزی فر با تأکید بر اینکه مجلس جای خدمت به مردم است نه محل رانت و ثروت‌اندوزی از بیت‌المال بیان کرد: عده‌ای مجلس شورای اسلامی را پرتگاهی برای اندوختن مال و دارایی با شیوه رانت، تطمیع و زور می‌دانند درحالی‌که این نهاد ارزشمند و مقدس برای گره‌گشایی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است.

نامزد منتخب ائتلاف نیروهای انقلاب در گیلان با بیان اینکه تعهد و اخلاق مردم لازمه یک مجلس کارا و انقلابی است، افزود: عبور از بحران‌های کشور تنها با داشتن نمایندگانی متعهد، متخصص و مؤمن دلسوز برمی‌آید و‌ کسی که در تجارب خود، منافعی به‌غیراز منافع ملی را دنبال و مردم را روزبه‌روز مستمندتر کرده نباید به مجلس ورود پیدا کند و بر اشتباه خود استمرار داشته باشد.

وی مهم‌ترین دلایل پیشرفت و توسعه کشور را توجه مجلس به بخش تولید دانست و گفت: تولید سکوی پرتاب توسعه یک کشور است اما به این مقوله مهم تنها در حد یک شعار پرداخته شده است.

این نامزد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه خود کشاورز بوده و روزگارش با مشکلات حوزه کشاورزی عجین است، خاطرنشان کرد: سال‌ها است کشاورزی می‌کنم و از قیمت پایین محصولات که ناشی از واردات بی‌حدوحساب است خبر دارم و متعهد می‌شوم فریادم را در مجلس در مقابل ظلم‌ به کشاورزان پایین نیاورم و حقشان را که چند دهه است پایمال شده، بگیرم.

بهروزی فر با انتقاد از نقش کمرنگ نظارتی وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از نمایندگان که شمارشان کم نیز نیست نسبت به رفتار دولت و وزرای آن کاملاً بی‌تفاوت بوده و یا در مقابل گرفتن امتیازاتی سکوت می‌کنند، این عدم اعتراض و فقدان نظارت به رفتار آن‌ها بزرگ‌ترین خیانتی است که در مجلس ادوار مشهود بوده و باید در مجلس آتی نگاه نمایندگان نسبت به آن تغییر کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فومن و شفت با اشاره به کمبود شرکت‌های بزرگ و صنعتی در حوزه انتخابیه مذکور، گفت: با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب و تغییر رفتار دولت‌ها نسبت به صنعتی کردن استان گیلان، شهرستان‌های فومن و شفت از داشتن شرکت‌های بزرگ و تخصصی در حوزه صنعت بی‌بهره بوده که لازم است زمینه حضور سرمایه‌گذاران در آن فراهم‌شده و دولت مکلف به توسعه زیربناهای صنعتی و توسعه اقتصادی منطقه باشد.

وی توزیع عادلانه ثروت و منابع ملی را در حوزه انتخابیه فومن و شفت را از مهم‌ترین اولویت‌های خود به‌محض ورود به خانه ملت دانست و تصریح کرد: در حال حاضر تنها شاخص توزیع ثروت و منابع در کشور جمعیت بوده درحالی‌که شهرستان‌هایی همچون شفت در بسیاری از شاخص‌ها نسبت به شهرستان‌های با همین پیشینه تاریخی تأسیس جلوتر هستند و ‌این شهرستان در کشور جز شهرستان محروم بوده و باید حق چندین ساله خود را طی این مدت بگیرد.

نامزد موردحمایت ائتلاف نیروهای انقلاب با تأکید بر توسعه کشاورزی و گردشگری در شهرستان‌های فومن و شفت افزود: ظرفیت و پتانسیل دو شهرستان حوزه انتخابیه فومن و شفت نسبت به شهرستان‌های دیگر استان بسیار فراتر است و توانمندی‌های فراوانی در حوزه کشاورزی و به‌خصوص در گردشگری دارد که می‌تواند در صورت پرداخت مناسب با آن‌ها زمینه حضور گردشگران و در نتیجه ورود ارز را به کشور در شرایط اقتصادی کنونی شاهد بود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول