اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

واعظ جوادی: ۸۰ درصد بذرهای وارداتی ممکن است تراریخته باشد

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: ۸۰ درصد بذر سبزیجات و صیفی‌جات ما از خارج وارد می‌شود و خیلی نمی‌دانیم در چه وضعیتی است و ممکن است بحث تراریختی با عنوان «به نژادی» در آنها وجود داشته باشد.

واعظ جوادی: ۸۰ درصد بذرهای وارداتی ممکن است تراریخته باشد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، فاطمه واعظ جوادی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست نامزدهای جبهه جهادگران، با اشاره به سابقه حضور 4 ساله خود در مسئولیت سازمان حفاظت از محیط زیست در دولت نهم،‌ اظهار داشت: وقتی در تولید بنزین داخل به خودکفایی رسیدیم، سعی کردیم که مصوبه بگیریم تا تولید گازوییل با یورو ۵ و همزمان بنزین هم با استادارد یورو ۴ باشد.

وی با تاکید بر اینکه هرکسی که در مسیر حفظ محیط زیست گامی برداشته باید تقدیر شود، گفت: حدود ۹ الی ۱۰ ماه است که دام های وارداتی‌ ما بلاتکلیف است، چون تبصره قانون جامع دامداری اصلاح نشده بلکه حذف شده است.

واعظ جوادی گفت: ۸۰ درصد بذر سبزیجات و صیفی‌جات ما از خارج وارد می‌شود و خیلی نمی‌دانیم در چه وضعیتی است و ممکن است بحث تراریختی با عنوان "به نژادی" در آنها وجود داشته باشد.

این نامزد انتخابات مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: ما هنوز قانون شکار صید قبل از انقلاب را داریم انتظار این است که قانون شکار صید به اسم قانون حفاظت از محیط زیست تغییر پیدا کند.

وی گفت: لایحه خشونت علیه زنان توسط قوه قضاییه تصویب شده اما متاسفانه دولت اجرا نمی کند؛ اگر وارد مجلس شویم پیگیری خواهیم کرد که این طرح اجرا شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول