اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۵۳ هزار جویباری واجد شرایط رأی دادن هستند

فرماندار جویبار گفت: شهرستان جویبار ۷۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۵۳ هزار نفر در جویبار واجد شرایط رأی دادن هستند.

۵۳ هزار جویباری واجد شرایط رأی دادن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی اسد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان جویبار ۷۸ هزار نفر جمعیت دارد از این تعداد ۵۳ هزار نفر  واجد شرایط رأی دادن هستند.

 وی افزود: در این شهرستان جهت اخذ رأی در دوم اسفند ۷۸ شعب شناسایی و آماده شده است،  در شهر کوهی خیل  و جویبار و ۸۰ روستا ۷۴ صندوق ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

فرماندار جویبار با بیان اینکه تمام عوامل اجرایی امنیتی در برگزاری انتخابات  در جویبار فعال هستند تشریح کرد: هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی و امنیتی برای این شهرستان کار جمع‌آوری آرا را برعهده دارند.

این مسؤول یادآور شد: باتوجه به اینکه به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات به زمان اخذ رأی نزدیک می‌شویم میزان تب وتاب و شور وشوق انتخابات از حالت سردی به گرمی روی آورده   طیف‌های تبلیغاتی کاندیداها با حضور در محلات و حتی با پذیرایی صرف شام فضای انتخاباتی را گرم کردند.

اسد اظهار کرد: در میان جناح‌های مختلف سیاسی جناح اصول‌گرا بیشترین اقبال برد انتخاباتی و طرفداران را در این شهرستان به خودشان اختصاص دادند ودر سر زبان‌ها جاری می‌کنند.

وی عنوان کرد: بیشتر کاندیداها دراین دوره در این شهرستان با نصب پوستر برروی تیرهای روشنایی برق، در و دیوار شهر را زشت کردند که کمتر به این نکته توجه کردند.

فرماندار جویبار در پایان گفت: طرفداران کاندیدا در جویبار از کمی فضای تبلیغاتی شهرداری جویبار وکوچک بودن فضای در نظر گرفته ناراضی بودند و اعلام کردند مجبور هستند برای معرفی نماینده خود از نصب پوستر در فضای شهر استفاده کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول