اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کاندیدای مجلس در رشت: باید به سمت مردم رفت نه دولت و احزاب

کاندیدای مجلس در رشت مهم‌ترین ضعف مجلس دهم را توجه نکردن به مردم دانست و گفت: نمایندگان به‌جای اینکه در مجلس مشکلات مردم را حل کنند و به فکر مردم باشند در فکر برنامه‌های اقتصادی و تجاری بودند و به سمت دولت و بازی‌های حزبی رفتند،

کاندیدای مجلس در رشت: باید به سمت مردم رفت نه دولت و احزاب

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی سنگری، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت، آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم از گیلان و شهرستان رشت است.

وی دیپلمات و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آسیا و آفریقا، مسؤول خانه فرهنگ ایرانیان مقیم مالزی، مدرس دانشگاه‌، مشاور کمیسیون امنیت ملی، سیاست خارجی و نائب رئیس ورزش‌های رزمی گیلان بوده است.

همان‌گونه که این کاندیدای مجلس شورای اسلامی در تشریح فعالیت‌های خود گفت، در سن ۱۴ سالگی وارد جبهه شده و یک سال بعد به اسارت رژیم بعث درآمده و تا ۱۹ سالگی در اسارت بوده است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انخابیه رشت با بیان اینکه پس از اسارت مدتی در استانداری گیلان مشغول به فعالیت بود، اظهار کرد: به علت آشنایی با سه زبان خارجه وارد وزارت خارجه شدم و ۱۵ سال به‌عنوان دیپلمات ویژه در کشورهای مختلف مشغول به فعالیت بودم که آخرین سمت من به‌عنوان دیپلمات مسؤول فرهنگ ایرانیان مالزی بود و بیش از ۵۰ مقاله در حوزه‌های مختلف به ثبت رساندم و در حوزه ورزشی داور بین‌المللی ووشو نیز بودم.

محمدرضا احمدی مهم‌ترین ضعف مجلس دهم را به فراموش سپردن مردم دانست و افزود: نمایندگان به‌جای اینکه در مجلس مشکلات مردم را حل کنند و به فکر مردم باشند در فکر برنامه‌های اقتصادی و تجاری بودند و به سمت دولت و بازی‌های حزبی رفتند، این مسئله نیز باعث شد مردم دیگر رغبتی برای حضور در انتخابات نداشتند اما با شهادت سردار سلیمانی این رویه تغییر کرد و مردم معتقدند که برای حراست از خون سردار سلیمانی پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید جایگاه والای جمهوری اسلامی در بین کشورهای جهان را در نظر بگیریم و هرگز امیدی به دشمنان نبندیم، گفت: دشمن هرگز کاری برای ما انجام نمی‌دهد و به دنبال منافع خودش است، ما باید با اقتدار و تکیه بر مردم سیاست خارجه را تبیین کنیم نه اینکه گوش به آمریکا و اروپا بدهیم تا ببینیم درباره برجام چه می‌گویند، چرا که آن‌ها هرگز برای ما دل نمی‌سوزانند و بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر سیاست اقتصاد مقاومتی نگاه ما باید به داخل باشد.

این کاندیدای مجلس با تأکید بر اینکه برای پیشبرد سیاست داخلی باید به جوانان ایمان داشته باشیم، افزود: همین جوانانی که هشت سال دفاع مقدس را با اقتدار به اتمام رساندند و با نام مدافع حرم داعش را از بین بردند و جبهه مقاومت را تشکیل دادند، باید به این جوانان اعتماد داشته باشیم و با تمام وجود و با تمام وجود دنبال حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و ازدواج جوانان باشیم.

به گفته احمدی باید تلاش کنیم تا به یک وحدت رویه برسیم آن‌هایی واقعاً انقلابی هستند و عملکرد آن‌ها نشان دهنده است و برای رضای خدا و در خط ولایت هستند در یک خط قرار بگیرند و کسانی که انتخاب نشدند نیز انصراف دهند و به دیگران کمک کنند تا یک وحدت رویه داشتیم.

وی با بیان اینکه برای پرداختن به مشکلات جوانان باید بنگاه‌های زود‌بازده، موضوعات مختلف داخلی و خارجی را تبیین کرد تا امید و انگیزه برای جوانان ایجاد شود، تصریح کرد: رونق صنعت توریسم و کشاورزی در گیلان یکی از مواردی است که می‌تواند به ایجاد اشتغال در استان کمک شایانی کند، به عقیده من اگر نماینده واقعا برای مردم وکالت کند و به دنبال منافع حزبی نباشد قطعا نتیجه بسیار خوبی در این زمینه خواهیم گرفت.

از آنجایی که این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه بودن در کمیسیون‌‌های مختلف را داشته و گیلان را قطب کشاورزی کشور می‌داند، در نظر دارد تا در صورت انتخاب در کمیسیون کشاورزی فعالیت کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول