اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«حاج قاسم» عاشق چنین شهادتی بود

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام وجود عاشق چنین شهادتی بود و به آن رسید.

«حاج قاسم» عاشق چنین شهادتی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سرتیپ علی عبداللهی در جریان بازدید از منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی که با حضور امیر دریا دار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی و جمعی از فرماندهان و مسئولان نظامی صورت گرفت، اظهار داشت: خون به ناحق ریخته شده شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، به مراتب بیشتر از زمان حیات ایشان جبهه مقاومت اسلامی را تقویت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: آنچه تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی را به یک تشییع بی‌نظیر در طول تاریخ کشور مبدل کرده است ناشی از اخلاص و جایگاه رفیع این فرمانده بزرگ نزد خداوند متعال است.

عبداللهی، تاسی و الگو پذیری از این فرمانده عزیز را یک توفیق الهی قلمداد کرد و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام وجود عاشق چنین شهادتی بود و به آن رسید.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی پدافند هوایی را خط مقدم دفاع از کشور دانست و اضافه کرد: اقدامات مهمی که از زمان تشکیل پدافند هوایی صورت گرفته است همگی در جهت تقویت و پیشرفت این نیروی راهبردی بوده است.

سردار عبداللهی در پایان دو نهاد عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات را به مثابه دو بال برای فرمانده قلمداد کرد و یادآور شد: هم‌افزایی و همدلی و همکاری صمیمانه این دو نهاد مهم به عملکرد مؤثر فرمانده در انجام موفق مأموریت‌ها منجر خواهد شد.

انتهای پیام/63064/م10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول