اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انصراف ۷ داوطلب از گردونه رقابت‌های انتخاباتی در خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: از آغاز مهلت تعیین شده برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون هفت نفر انصراف خود را از ادامه رقابت اعلام کرده‌اند.

انصراف ۷ داوطلب از گردونه رقابت‌های انتخاباتی در خراسان‌جنوبی

ناصر خوش‌خبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: از مجموع ۱۲۷ داوطلبی که برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه خراسان‌جنوبی ثبت‌نام کرده بودند ۷۰ نفر تأیید صلاحیت شدند که از این تعداد در حوزه بیرجند، خوسف و درمیان ۲۳ نفر، فردوس، سرایان، بشرویه و طبس ۲۰ نفر، نهبندان و سربیشه ۱۴ نفر و قائنات و زیرکوه ۱۳ نفر هستند.

وی با بیان اینکه برنامه تبلیغاتی داوطلبان مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه آغاز شده است، بیان داشت: روند سالم تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان مهلت تعیین شده (۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفند) ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی اعلام کرد: بعد از ارائه لیست نهایی نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شوراى اسلامى در خراسان‌جنوبی تاکنون هفت نفر در حوزه‌های مختلف این استان از گردونه رقابت‌ها انصراف داده‌اند که چهار نفر از این افراد از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه هستند.

خوش‌خبر با بیان اینکه در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان یک نفر، حوزه بیرجند، خوسف و درمیان یک نفر و در حوزه قاین و زیرکوه نیز یک نفر انصراف خود را اعلام کرده‌اند، مطرح کرد: در مجموع تا به این لحظه آمار نامزدهای انتخاباتی استان به ۶۳ نفر رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چارچوب قانون است و این قانون نیز برای آن‌ها تشریح شده، عنوان کرد: دستگاه‌های نظارتی خراسان‌جنوبی تبلیغات و فعالیت‌های نامزدها را رصد و در صورت تخلف نسبت به تشکیل پرونده اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول