اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

2 هزار و 600 مددجوی زنجانی صاحب شغل شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از ایجاد شغل برای 2 هزار و 600 مددجوی زنجانی خبر داد و گفت: این مشاغل در بخش‌های کشاورزی، دامداری، صنفی و صنعتی، خدمات، تولیدی و قالی بافی ایجاد شده است.

2 هزار و 600 مددجوی زنجانی صاحب شغل شدند

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از راهبردهای مهم کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف این نهاد توانمندسازی آنها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه از سال‌های قبل طرح توانمندسازی جامعه هدف با خودکفایی 10 درصد از جامعه هدف آغاز شده است، گفت: خوشبختانه کمیته امداد در این زمینه به توفیقات خوبی دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 هزار و 600 اشتغالزایی جدید برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان زنجان ایجاد شده است، اضافه کرد: طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون در بخش‌های کشاورزی، دامداری، صنفی و صنعتی، خدمات، تولیدی و قالی بافی بوده است.

صفری با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف برای ایجاد این فرصت‌های شغلی گفت: برای ایجاد 2 هزار و 600 فرصت شغلی بیش از ۶۰ میلیارد تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و منابع بانکی سرمایه‌گذاری شده است.

صفری با بیان اینکه کمیته امداد در اشتغالزایی برای مددجویان از مدیریت کسب و کار با بحث توجه به مهارت‌آموزی بهره گرفته است، اضافه کرد: یکی از اهداف مهم در این حوزه پایدارسازی طرح‌های اشتغال و درآمدزایی برای مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه از پرداخت 3 هزار و 96 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه،کارگشایی به مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد و افزود: این تسهیلات برای رفع مشکلات مددجویان در بخش‌های  مختلف هزینه‌های درمانی، معیشتی،کمک به تأمین جهیزیه،کمک به هزینه‌های تحصیلی و تامین لوازم‌خانگی پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول