اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رأی استیضاح وزیر در حادثه سقوط تهران- یاسوج فروخته شد

کاندیدای انتخابات در حوزه بویراحمد و دنا گفت: در آستانه سالگرد سقوط هواپیما هستیم که به بازماندگان سانحه هوایی تسلیت می‌گویم، ما شرمنده دنا هستیم زیرا دنا تو را مقصر کردند و تنها رای استیضاح وزیر را فروختند.

رأی استیضاح وزیر در حادثه سقوط تهران- یاسوج فروخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، محمد بهرامی در نطق انتخاباتی در جمع هواداران سی‌سختی اظهار کرد: در آستانه سالگرد سقوط هواپیما هستیم که به بازماندگان سانحه هوایی تسلیت می‌گویم، ما شرمنده دنا هستیم زیرا دنا تو را مقصر کردند و تنها رای استیضاح وزیر را فروختند.

وی افزود: شما در عرصه فرهنگ و دانایی برگردن همه ما حق دارید، مردمانی اهل کار و منطق و تلاش هستید که به حق خود قانع هستید و تمام دارای هایتان حاصل دسترنج خودتان است.

وی گفت: اگر یاسوج پایتخت طبیعت ایران است دنا و سی سخت نگین این طبیعت است، مردم این منطقه جلودار فرهنگ و علم و ادب هستند و امروزه اگر همه ما می‌خواهیم در زمینه علمی قدمی برداریم باید این فرهنگ را رویه زندگی خود قرار دهیم باید از حقوق رسمی نخبگان و شایستگان دفاع کنیم.

وی در ادامه گفت: امروز در این رقابتی که در پیش رو داریم دو نوع نگاه و شیوه  مقابل هم هستند یک نگاه این که سه تا از رقبای ما که در کنار هم قرار دارند در زمینه آگاهی به اقتصاد و آبادانی هیچ تخصصی ندارند چرا که  شما دو تا هشت سال مجلس دستتان بود برای معیشت و اقتصاد مردم هیچ کاری نکردید.

بهرامی ادامه داد: مردم را تهدید و تحقیر کردید، مردم می‌گویند ما نماینده انتخاب کردیم که از حق مسلم ما دفاع کند که به خیابان ها نریزیم  زیرا هر وقت نمایندگان ما از حق مسلم و قانونی ما نتوانند دفاع کنند مجبور شدیم به خیابان ها بریزیم.

وی افزود: در بعضی از مناطق عمق محرومیت بسیار بالاست ولی در بعضی از مناطق مثل این منطقه پتانسیل‌ها، همت‌ها و سخت کوشی مردم شرایطی فراهم کرده  است ولی مسوولین هیچ گامی برای آنها برنداشتند.

وی گفت: بعضی از مسوولان به بهانه های مختلف خودشان را تبرئه می‌کنند که قابل قبول نیست، ما می‌توانیم با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده و راهبردی این منطقه را به یک منطقه توریستی و گردشگری بکر تبدیل کنیم مثل بحث پایتخت طبیعت که به اندازه چندین کارخانه که ما بخواهیم احداث کنیم رونق و اشتغال برای این منطقه ایجاد کرد.

بهرامی گفت: پس ما نمی خواهیم شعار بدهیم و از عملکرد و کارایی می‌گوییم که مردم بویراحمد و دنا اثرات آن را دیده اند و این باربه همت مردم که اگر این فرصت را در اختیار ما قرار دهند با مشورت دوستان نخبه خودمان بناهای قوی روی این فونداسیون ایجاد می‌کنیم.

بهرامی عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما برنامه مدون و خاصی برای بخش کشاورزی وجود ندارد و ما با مشورت از فعالان و نخبگان در این صنعت باعث رونق در این بخش خواهیم شد و مردم را از این بحران نجات خواهیم داد.

بهرامی گفت: به عظمت دنا قسم عزت و اقتدار از دست رفته شما را باز خواهم گرداند.

 

انتهای پیام/82009

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول