اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشارکت فعال و حضور آگاهانۀ مردم در انتخابات، زمینه‌ساز تشکیل مجلس انقلابی

سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور بیانیه‎‌ای ضمن دعوت مردم برای مشارکت فعال و حضور آگاهانه در انتخابات، از آن‌ها درخواست کرده تا با بیشن و بصیرت انقلابی کاندیداهایی را انتخاب کنند که از شاخصه‌های مانند توانایی، تعهد، ولایتمداری، درایت و مدیریت برخوردارند.

مشارکت فعال و حضور آگاهانۀ مردم در انتخابات، زمینه‌ساز تشکیل مجلس انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور بیانیه‌ای مردم و به‌ویژه اصحاب رسانه را به مشارکت حداکثری در انتخابات و برگزیدن اصلح دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: در طلیعه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دیگر بار حماسه ای که نماد حرکت اسلامى و سرمایه‌گذارى  عظیم ملت ایران است آفریده خواهد شد.

بدون تردید در 41سال گذشته انتخابات شاخص و عَلَم نظام جمهوری اسلامی و یک پرچم افتخار در مسیر مردم سالاری دینی بوده است و صحنه انتخابات مجلس یازدهم نیز یکی از گردنه های پراهمیت در گذر از این مسیر سرنوشت ساز است.

سازمان بسیج رسانه ضمن اشاره به اثرگذاری قطعی انتخابات بر سرنوشت ملت و کشور، بر حضور فعال و مشارکت جدی مردم در انتخابات تأکید کرده و آورده است: براى انجام رسالت دینى، انقلابى و ملى خود به صحنه‏ مى‏ آیند تا با شور و شعور، انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برگزار نمایند.

در پایان این بیانیه عنوان شده: سازمان بسیج رسانه استان قزوین، با تقدیر و سپاس از عموم هم استانی های عزیز و ملت رشید ایران که خود را براى «حضورى آگاهانه» و دشمن‏ شکن آماده ساخته اند، با تأکید بر رعایت اخلاق سیاسى و حق‏ الناس از سوى کاندیداهاى محترم و هواداران آنها، از همگان دعوت مى‏ کند تا با بینش، بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیداها به کسانی که در «تعهد به مبانى و ارزش‏هاى اسلامى» ، «التزام به قانون اساسى واصل مترقى ولایت ‏فقیه» ، «تدین ، درایت و مدیریت» ، «داشتن روحیه انقلابی ، جهادی و مرزبندی با دشمن» ، «داشتن برنامه و کفایت » و نیز «کارآمدی و تخصص» از شایستگى بیشترى برخوردار هستند، رأى دهند تا به خواست خداوند متعال، مجلس آینده با پشتوانه قوى مردمی موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد و مجلس را به رأس امور کشور بازگرداند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول