اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم برخورد قانونی با باشگاه‌های ورزشی متخلف در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: باید در صورت هر گونه تخلف در باشگاه‌های ورزشی استان، با متخلفین برخورد قانونی شود.

لزوم برخورد قانونی با باشگاه‌های ورزشی متخلف در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید کریمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای مرکزی ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌ها با اشاره به افزایش باشگاه‌ها در استان گفت: باید بازرسین ستاد نظارت استان با جدیت تمام در صورت مشاهده هر گونه تخلف در باشگاه‌ها، با متخلفان برخورد قاطع کنند.

وی اظهار داشت: هدف این است که زمینه مناسبی برای جذب بیش از پیش مردم به فعالیت‌های ورزشی و حضور مردم در محیط‌های ورزشی فراهم شود، بنابراین با باشگاه‌های متخلف ورزشی سراسر استان برخورد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: همواره باید بازرسین اداره کل و هیأت پزشکی ورزشی در بازدید از این اماکن ورزشی و تمدید مجوز باشگاه‌ها با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

در ادامه این جلسه با حضور هیأت پزشکی ورزشی، برخی مصوبات از جمله تعریف سرانه باشگاه‌ها بر اساس جمعیت شهرستان‌ها، رتبه‌بندی باشگاه‌های ورزشی استان، برخورد جدی با باشگاهای متخلف و نظارت دقیق بر فروشگاه‌های مکمل ورزشی در سطح شهر با همکاری معاونت غذا و دارو به تصویب رسید.
انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول