اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

34 هزار و 655 نفر واجد رأی دادن در ابرکوه/ نقش محوری جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه در ابرکوه 34 هزار و 655 نفر واجد شرکت در انتخابات هستند، گفت: انتخابات یازدهم مجلس اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است که جوانان در آن نقش محوری دارند.

34 هزار و 655 نفر واجد رأی دادن در ابرکوه/ نقش محوری جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمد کاظمی نسب در آستانه فرا رسیدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه شهرستان، اظهار داشت: از دهم آذرماه فعالیت ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه با تشکیل هیئت اجرایی و بازرسی رسماً  آغاز شد.

فرماندار ابرکوه اذعان کرد: در بخش مرکزی و ابرکوه تعداد 30 شعبه اخذ رأی و در بخش بهمن نیز 17 شعبه جهت جمع‌آوری آراء مردم شهرستان ابرکوه در نظر گرفته شده است که تعداد 34 شعبه ثابت و 13 شعبه نیز به صورت سیار است.

کاظمی نسب تصریح کرد: در بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور 31 نامزد در حال انجام تبلیغات خود هستند که تاکنون تنها هشت مورد تخلف تبلیغاتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تعداد واجدین شرایط مشارکت در انتخابات در ابرکوه 34 هزار و 655 نفر است، افزود: سهم مشارکت مردم ابرکوه در سه انتخابات اخیر مجلس(دوره‌های هشتم، نهم و دهم) به صورت صعودی به ترتیب  58، 64 و 85 درصد بوده است که امید است این روند را در دوم اسفندماه نیز شاهد باشیم.

مقام عالی دولت در ابرکوه تأکید کرد:  وظیفه اصحاب رسانه در بحث انتخابات انعکاس اخبار صحیح و معتبر است؛ چراکه انتخابات یک امر خطیر بوده و انتخابات یازدهم مجلس به دلیل اینکه اولین انتخابات در گام دوم انقلاب نیز محسوب می‌شود و مستکبران به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

کاظمی نسب ادامه داد: مردم ایران در ماه‌های اخیر با حضور میلیونی در تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پس‌ازآن حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن، یک‌بار دیگر در دوم اسفندماه و مشارکت در انتخابات، نظام را حمایت می‌کنند.

 وی شعار محوری انتخابات امسال را «قانون مداری و بی‌طرفی» اعلام کرد و افزود: تمام مجریان انتخابات و دستگاه‌های دولتی به شدت از جانب‌داری له یا علیه کاندید یا تفکر خاصی منع شده‌اند و تاکنون هیچ‌یک از مدیران ادارات در ستاد خاصی فعالیت نداشته‌اند.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول