اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آمادگی راهداران ارومیه برای بازگشایی محورها در روز انتخابات

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه از پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه شهرستان ارومیه و آمادگی راهداران برای بازگشایی محورها در صورت بارش برف خبر داد.

آمادگی راهداران ارومیه برای بازگشایی محورها در روز انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس  حبیب زاده در جلسه آمادگی راهداران و اتخاذ تمهیدات لازم برای انتخابات پیش رو که با حضور مدیریت بحران فرمانداری و کارشناسان اداره برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری و همدلی دیگر متولیان برگزاری انتخابات، هیچ مشکل خاصی در بازگشایی محورهای مواصلاتی وجود ندارد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در حوزه این شهرستان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: بازگشایی محورها و جلوگیری از مسدود شدن تمام راه های روستایی از برنامه های راهداران طی روزهای آینده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه انتخابات آبرو و اقتدار نظام است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و افزایش تعداد ماشین آلات از جمله لودر، گریدر و بلدوزر به صورت استیجاری بخشی از اقدامات این حوزه است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه ادامه داد: اکیپ های سیار راهداری شامل کارشناسان خبره راه و مجهز به تجهیزات زمستانی  24 ساعت قبل از شروع انتخابات در محورها حضور داشته و هم چنین ستاد مرکزی نیز با شیفت بندی تمام کارشناسان و راهداران آماده پاسخگویی به مشکلات راه و کاربران جاده ای است.

حبیب زاده بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی جهت برگزاری بدون دغدغه انتخابات را از فعالیت های شاخص راهداران طی عملیات راهداری زمستانی برشمرد و ادامه داد: شیفت بندی و تقسیم بندی ماشین آلات و استقرار آنها جهت پیشگیری از مسدود شدن جاده بر اثر بارش برف، اعزام اکیپ های خاص و ویژه به مناطق صعب العبور و برفگیر شهرستان ارومیه در دستور کار این اداره قرار دارد.

شهرستان ارومیه با 611  روستا و بالغ بر 2000 کیلومتر راه  در مرکز استان آذربایجان غربی قرار دارد.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول