اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

برزیل از روسیه گوشت وارد می‌کند

در حالی که برزیل صادرکننده عمده گوشت به کشورهایی از جمله ایران است، شرکت‌های روسی، گوشت باکیفیت را در رستوران‌ها و هتل‌های این کشور عرضه می‌کنند.

برزیل از روسیه گوشت وارد می‌کند

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، بزرگترین تولیدکننده گوشت روسیه «میراتورگ» اعلام کرده که نخستین محموله 13 تنی گوشت گاو را به زودی به مقصد برزیل روانه خواهد کرد.

این شرکت می‌گوید این محصولات گوشتی قرار است در هتل‌‌ها و رستوران‌های برزیل توزیع شود.

ویکتور لینیک رئیس شرکت میراتورگ اعلام کرد که سیاست این شرکت توسعه صادرات، محصولات با ارزش افزوده بالا و قابل رقابت در بازارهای جهانی است. 

وی خاطرنشان کرد: این شرکت روی فرهنگ غذایی کشورهایی که واردکننده گوشت از روسیه هستند توجه دارد و تلاش می‌کند تا عرضه گوشت در نوبت‌های آتی را مطابق با سلیقه و فرهنگ آن کشور انجام دهد.

در حال حاضر صادرات شرکت میراتورگ روسیه که یک شرکت فعال در حوزه محصولات پروتئینی است به 30 کشور جهان از جمله منطقه خلیج‌فارس، جنوب‌شرق آسیا، آفریقا، به کشورهای منطقه اوراسیا و کشورهای مشترک‌المنافع صادر می‌شود.

پیش از این وزیر کشاورزی روسیه اعلام کرده بود که این کشور به صادرکننده عمده محصولات غذایی در جهان تبدیل می‌شود. این شرکت اعلام کرده که صد درصد کیفیت و سلامت لازم را در صادرات محصولات به ویژه محصولات یخ‌زده در نظر می‌گیرد. 

این شرکت به مصرف‌کنندگان 3 هزار محصول غذایی با برندهای مختلف از جمله گوشت گاو، خوک، مرغ، وعده‌های خوراکی آماده، سبزیجات، قارچ و انواع غذاهای دیگر را عرضه می‌کند. در سال 2019 این شرکت بیش از 137 هزار تن گوشت گاو تولید کرده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول