اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

امکان ثبت‌نام دختران دانشجو در عتبات دانشگاهیان مهیا شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از فراهم شدن امکان نام‌نویسی دختران دانشجو در بیست‌ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات خبر داد و گفت: در این دوره تعدادی کاروان نیز به دختران دانشجو اختصاص یافت.

امکان ثبت‌نام دختران دانشجو در عتبات دانشگاهیان مهیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۷ بهمن ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا ۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت و دانشگاهیان در این مدت می‌توانند ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور افزود: این دوره با توجه به محدودیت زمانی و شرایط موجود، تمرکز روی ثبت نام اساتید، متأهلین و کارکنان دانشگاه‌ها بود،اما با توجه به درخواست‌های مکرر و مراجعات متعدد که از سوی دانشجویان دختر داشتیم، تلاش‌هایی در خصوص ثبت‌نام و اعزام این قشر گرانقدر دانشگاهی نیز انجام گرفت.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: با توجه به کوتاه بودن زمان اعزام در این دوره،دانشجویان دختر نیز به صورت محدود امکان ثبت نام و تشرف را پیدا کردند و تعدادی کاروان نیز به دختران دانشجو اختصاص یافت.

وی افزود: دختران دانشجوی متقاضی ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: در چند روز آغاز ثبت‌نام که امکان ثبت نام دختران دانشجو فراهم نبود، پیام‌ها و تماس‌های زیادی از دختران دانشجو در شبکه‌های اجتماعی لبیک داشتیم که نشان از ارادت آن‌ها به سید و سالار شهیدان بود، قطعا این میزان از شور و اشتیاق قشر دانشگاهی کشور برای زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قابل تحسین و ستایش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول