اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

لزوم بررسی تخلفات شورای عالی استان‌ها از سوی سازمان بازرسی کل کشور

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: از سازمان بازرسی کل کشور و وزارت کشور درخواست می‌کنیم که هرچه سریع‌تر تخلفات صورت‌ گرفته در شورای عالی استان‌ها را بررسی کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

لزوم بررسی تخلفات شورای عالی استان‌ها از سوی سازمان بازرسی کل کشور

حسام‌الدین شهیدی عضو شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابات غیرقانونی شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: اعتراض شخص بنده به شورای عالی استان‌ها، نامه‌های محرمانه دبیرخانه شوراست که به استحضار اعضای شورا نمی‌رسد و متأسفانه ریاست شورای عالی، نماینده‌های مردم در شورا را نامحرم می‌دانند.

وی یادآور شد: وزارت کشور نامه‌ای به شورای عالی استان‌ها نوشته است، ولی متأسفانه این نامه را از اعضای شورای عالی مخفی کرده است.

شهیدی افزود: رئیس شورای عالی استان‌ها هم همانند اعضای شورای عالی است و نمی‌تواند نامه‌ها را از اعضا مخفی کند و این خلاف قانون است.

عضو شورای عالی استان‌ها تأکید کرد: اقدامات خلاف قانون زیادی در شورای عالی استان‌ها انجام می‌شود و با توجه به برگزاری غیرقانونی انتخابات هیأت رئیسه در حال حاضر وزارت کشور مصوبات شورای عالی را اجرایی نمی‌کند و هیأت رئیسه شورای عالی اکنون غیرقانونی فعالیت می‌کند.

وی افزود: درخواست ما از وزارت کشور، تعطیلی اجلاس شورای عالی استان‌ها تا تعیین تکلیف نهایی است؛ چراکه این اجلاس‌ها هزینه‌های بسیاری دارد که متأسفانه مصوبات آن به تصویب هم نمی‌رسد.

شهیدی اضافه کرد: مصوبات شورای عالی استان‌ها قانونی نیست و علت تمامی بی‌قانونی‌ها در شورای عالی استان‌ها شخص آقای الویری است. بنده بارها پیگیری کردم و متوجه شدم که الویری به دلیل مشغله‌های کاری که در شورای شهر تهران دارد اصلا وارد شورای عالی استان‌ها نمی‌شود و مسؤول دفتر آقای نجفی شهردار اسبق تهران را به عنوان مسؤول دبیرخانه معرفی کرده و این فرد نامه‌های غیرقانونی را امضا می‌کند و تمام اختیارات به این فرد سپرده شده است.

وی تأکید کرد: درخواست ما از سازمان بازرسی کل کشور و وزارت کشور این است که به تخلفات شورای عالی استان‌ها هر چه سریع‌تر رسیدگی کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول