اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تلاش شبانه‌روزی برای بازگشایی راه روستای «خضر چوپان» ماهنشان

فرماندار شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه تلاش شبانه‌روزی برای بازگشایی راه روستای «خضر چوپان» ماهنشان ادامه دارد، گفت: با توجه به گزارش یک حادثه در روستا نیروهای امدادی خود را به منطقه رساندند.

تلاش شبانه‌روزی برای بازگشایی راه روستای «خضر چوپان» ماهنشان

مجتبی نوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بارش برف و برودت هوا در روزهای اخیر موجب انسداد برخی محورهای اصلی و فرعی و همچنین تعداد زیادی از راه‌های روستایی در شهرستان ماهنشان شده است. 

فرماندار شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه یکی از محورهای روستایی که در روزهای گذشته در اثر بارش برف مسدود شده بود روستای «خضرچوپان» بوده است، عنوان کرد: در این روستا بنا به گزارش دریافتی دست مردی ۴۵ ساله بر اثر استفاده از علف خردکن دچار آسیب شده است که به همین دلیل بازگشایی این محور در اولویت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای تسریع خدمات‌رسانی به این بیمار ستاد مدیریت شهرستان تشکیل شده و نیروهای امدادی در منطقه حضور یافتند، گفت: با توجه به بارش سنگین برف و عدم وجود دید کافی، کار بازگشایی محور با کندی مواجه شده بود.

نوری با بیان اینکه پنج بار برای کمک‌رسانی به بیمار مذکور اورژانس هوایی به منطقه اعزام شده اما به دلیل نبود دید کافی بی‌نتیجه مانده است، گفت: درخواست کمک از سایر استان‌ها برای رساندن نیروهای پزشکی به روستا نیز به دلیل سنگین بودن بارش‌ها بی نتیجه بوده است.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته نیروهای امدادی و هلال‌احمر به روستا رسیده و خدمات پزشکی اولیه به بیمار ارائه شده است، عنوان کرد: تنها چند کیلومتر برای بازگشایی کامل محور روستایی و اعزام بیمار به بیمارستان باقی مانده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول