اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پورعروجی: والیبال بنگلادش به ایران نمی‌آید/ آقایان قبل از اطلاع‌رسانی، هماهنگ کنند

سرمربی ایرانی تیم ملی والیبال بنگلادش گفت: تیم بنگلادش برای حضور در جام مرزداران به ایران نخواهد آمد.

پورعروجی: والیبال بنگلادش به ایران نمی‌آید/ آقایان قبل از اطلاع‌رسانی، هماهنگ کنند

علی پورعروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری مسابقات والیبال جام مرزداران با حضور چهار تیم افغانستان، بنگلادش، نماینده استان خراسان جنوبی و یک استان مرزی دیگر ایران، اظهار داشت: قرار بود مسابقات والیبال آسیای مرکزی ماه آینده برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به شهریور ماه موکول شد.

وی ادامه داد: قرار بود طبق برنامه ما هم در این تاریخ به ایران بیاییم، اما به دلیل تغییر زمان مسابقات این اردو هم لغو شد. داورزنی به عنوان رئیس والیبال آسیای مرکزی این موضوع را به افغانستانی‌ها هم اعلام کرده بود، اما آنها با حمایت فدراسیون خود تصمیم گرفتند اردویی در ایران برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال بنگلادش خاطرنشان کرد: به این ترتیب برای برگزاری مسابقات جام مرزداران تیم بنگلادش به ایران نخواهد آمد. ای کاش دوستان هم برای اطلاع‌رسانی حداقل یک تماس با من به عنوان سرمربی این تیم بگیرند. ماه آینده مسابقات استانی بنگلادش برگزار خواهد شد و پس از آن در اردیبهشت ماه به ایران خواهیم آمد.

پورعروجی گفت: پس از آن باید در مسابقات آسیایی به میزبانی قرقیزستان حضور پیدا کنیم. یک ماه بعد از آن بازهم اردویی در ایران خواهیم داشت و سپس در مسابقات آسیای مرکزی حاضر می‌شویم. بحث‌هایی که اخیراً در ایران رخ داد موجب شد تا بنگلادشی‌ها تایلند را به عنوان مقصد خود برای برگزاری اردوی‌های تدارکاتی معرفی کنند، اما پس از چند جلسه خودشان به ایین جمع‌بندی رسیدند که ایران گزینه بهتری است.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری اردوهای تدارکاتی برگزاری دیدارهای دوستانه است. با توجه به اینکه من شناخت نسبتی از شرایط تیم‌ها در ایران دارم، مسئولان بنگلادشی هم تصمیم گرفتند بازهم ایران را به عنوان کشور مقصد خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول