اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی اقتدار و عزت نظام را رقم می‌زنند

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: مردم با حضور چشمگیر و حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، اقتدار، سربلندی، سرافرازی و عزت نظام مقدس اسلامی را فریاد می‌زنند.

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی اقتدار و عزت نظام را رقم می‌زنند

سردار محمود معین‌پور جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: قطعا مردم ما با اذن و اراده خداوند متعال در روز دوم اسفند ماه به صورت گسترده در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: مردم با حضور چشمگیر و حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، اقتدار، سربلندی، سرافرازی و عزت نظام مقدس اسلامی را فریاد می‌زنند.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای مشکل دار کردن کشور ما انجام داده و از سویی با جنایت‌های مختلف خود سعی دارد که مردم را از صحنه خارج کند اما مردم در روز دوم اسفندماه پاسخ این تلاش‌های دشمن را می‌دهند.

معین‌پور افزود: مردم ما به ویژه مردم استان خوزستان با بصیرت و آگاهی خود پشت سر مقام معظم رهبری برای تحول، حرکت و شکوفایی کشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول