اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: پاسخ رسمی فلسطین به رونمایی از «معامله قرن» کافی نیست

عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، میزان پاسخ رسمی فلسطین به طرح موسوم به «معامله قرن» کافی نیست تا حدی که برخی طرف‌های بین‌المللی را شوکه کرده است.

حماس: پاسخ رسمی فلسطین به رونمایی از «معامله قرن» کافی نیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز (سه شنبه) شهر غزه شاهد نشست برخی سران حماس با نویسندگان در خصوص چگونگی مقابله با طرح آمریکایی برای حل نزاع فلسطینی-اسرائیلی موسوم به «معامله قرن» بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس در این نشست خواستار افزایش مخالفت رسمی و مردمی با معامله قرن شد و گفت، سطح فعلی پاسخ رسمی فلسطین به رونمایی از این طرح کافی نیست و برخی طرف‌های بین‌المللی را شوکه کرده است.

وی افزود، پاسخ رسمی به این طرح تا کنون از سطح رسانه‌ها بالاتر نرفته است و پاسخگوی دعوت حماس به حصول یک توافق ملی برای تحقق راهبرد واضح در مقابله با معامله قرن نیست.

الحیه در ادامه از تمام نویسندگان و صاحبان قلم درخواست کرد که به جنگ هرگونه تعلل در مقابله با معامله قرن بروند و نسبت به هر عقب‌گردی در مواضع رسمی نسبت به این طرح هشدار داد.

وی سپس از تشکیل کمیته راهپیمایی بازگشت و مقابله با معامله قرن استقبال و بر آمادگی حماس برای حمایت از آن تأکید کرد.

الحیه از روند شدید عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی هم انتقال کرد و گفت: متاسفانه برخی گویا رژیم صهیونیستی را مسیح منجی دیده‌اند و به سرعت در حال باز کردن کانال‌های ارتباطی و عادی سازی روابط با اشغالگر با ابزارهای مختلف هستند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول