اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کمیسیون ویژه بانوان و خانواده در مجلس تشکیل شود

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل کمیسیون ویژه بانوان و خانواده در مجلس ضروری است و محتوای این کمیسیون و جهت گیری آن باید در راستای صیانت از حقوق زنان باشد.

کمیسیون ویژه بانوان و خانواده در مجلس تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا زاکانی عصر امروز در گردهمایی بانوان استان قم که از سوی شورای هماهنگی اصولگرایان در تکیه شاه خراسان برگزار شد با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس جایگاه والایی دارد و در مجلس باید رویکردهای ملی در حوزه قانون گذاری و رفع مشکلات کشور را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: خودباختگی مسؤولان در قبال غرب، ناکارآمدی مسؤولان، فساد، تبعیض و فقر از جمله موانع پیشرفت است و باید به دنبال از بین بردن این معضلات در جامعه باشیم.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس باید قانون اساسی را محور کار خود قرار بدهد و به اصول از جای مانده این قانون در زمینه حقوق خانواده و حقوق ملت توجه کند.

زاکانی تشکیل کمیسیون ویژه بانوان و خانواده در مجلس را ضروری دانست و تصریح کرد: محتوای این کمیسیون و جهت گیری آن باید در راستای امنیت فردی در حوزه خانواده و حوزه اجتماعی و صیانت از حقوق زنان باشد.

وی ادامه داد: زنان خانه دار باید از امکانات کشور نفع ببرند و حداقل‌ها برای آن‌ها مهیا شود، همچنین متناسب سازی اشتغال برای این قشر ضروری است، این مساله سال‌ها ذهن افراد دغدغه مند را به خود درگیر کرده است.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: استان قم ظرفیت‌های بی نظیری دارد و باید در خصوص اختصاص بخشی از این ظرفیت‌ها به بانوان قمی  تجدیدنظر صورت بگیرد تا شاهد تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

زاکانی شفافیت را مقدمه ای برای مبارزه با فساد دانست و تصریح کرد: مجلس باید شفافیت را از خود شروع کند، اگر مبارزه با فساد از افراد گردن کلفت آغاز شود، در آن صورت برخورد با فساد افراد دیگر تسریع می‌شود.

انتهای پیام/78004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول