اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه نقده و اشنویه مشخص شد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه ای از مشخص شدن نامزد مورد حمایت این شورا در شهرستان نقده خبر داد.

نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه  نقده  و اشنویه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه ای نامزد مورد حمایت این شورا در شهرستان نقده را مشخص کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

باسلام و احترام خدمت مردم شریف حوزه انتخابیه نقده و اشنویه به اطلاع می‌رساند براساس نشست عصر روز یکشنبه ۲۷بهمن ۹۸ شورای ائتلاف حوزه انتخابیه نقده و اشنویه آقای علی زنجانی حسنلویی بعنوان کاندیدای پیشنهادی معرفی و لذا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ایشان را رسما به عنوان کاندیدای نهایی خود در حوزه انتخابیه نقده و اشنویه معرفی می نماید.

ضمنا لازم میدانیم از همراهی کاندیداهای محترمی که با ایثار و موقعیت شناسی و اعلام انصراف از ادامه حضور در مسیر انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در این حوزه؛ به فرآیند انتخاب جامع و یکپارچه مردم کمک نموده؛ کمال امتنان و قدرشناسی را اعلام کنیم.

در پایان بار دیگر از مردم شریف آذربایجان غربی دعوت میشود با حضور شکوهمند و آگاهانه خود، کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را در سرتاسر استان یاری نمایند تا با برگزاری انتخاباتی بزرگ در تعیین سرنوشت خود و فرزندان و نسلهای آتی سهم تاریخی را ایفا نمایند و زمینه ساز شکل گیری مجلسی قوی و در شان ملت و با نگاه مسلط در حوزه های عدالت طلبی و نجات اقتصادی به تمسک به آرمان‌های امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب و پایبند به مبانی گام دوم باشند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول