اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حسینی‌کیا: اطراف نماینده مجلس نباید افراد فاسد و رانتخوار باشند

نماینده سنقر در مجلس گفت: نماینده‌ای که متعلق به مردم است وکیل‌الدوله نیست و به هیچ وجه افراد فاسد و رانتخوار در اطرافش حضور ندارند. ضمن اینکه مبارزه با فساد و فقرزدایی را سرلوحه کارهایش است.

حسینی‌کیا: اطراف نماینده مجلس نباید افراد فاسد و رانتخوار باشند

عبدالمطهر محمدخانی-حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: نماینده اصلح باید ضمن ولایت‌مداری و پاکدستی شجاعت و صداقت را در برابر مردم داشته باشد.

وی افزود: نماینده‌ای که چارچوب‌های وظایف قانونی‌اش را می‌شناسد وعد و وعید بیهوده نمی‌دهد. ضمن اینکه نمایند‌ه‌ای که معتقد به اقدامات جهادی است می‌تواند ضمن دلسوزی برای مردم به منظور رفع مشکلات فسادستیز باشد.

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که متعلق به مردم است وکیل‌الدوله نیست و به هیچ وجه افراد فاسد و رانتخوار در اطرافش حضور ندارند. ضمن اینکه مبارزه با فساد و فقرزدایی را در سرلوحه کارهایش دارد.

**مجلس یازدهم نیازمند نمایندگانی مقتدر و پاکدست است

وی افزود: نماینده واقعی مردم به تمامی موضوعات کشور نگاهی براساس امنیت ملی و منافع ملی دارد و همواره اولویت اصلی‌اش موضوعات کلان و مسائل منطقه‌ای است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس یازدهم نیازمند نمایندگانی مقتدر، پاکدست، شجاع، توانمند و جهادی است که امیدواریم ترکیب مجلس آینده چنین باشد.

حسینی‌کیا با بیان اینکه شفافیت در کشور می‌تواند حجم زیادی از مشکلات کشور را حل کند، خاطرنشان کرد: مردم باید نماینده خود را در اتاق شیشه‌ای ببیند و تمامی اقدامات، رفت‌وآمدها، عملکردها و آرایش را رصد کنند. ضمن اینکه این کار کمک به خود نماینده هم محسوب می‌شود.

وی افزود: وقتی مردم می‌بینند که نمایند‌ه‌ای با مردم حوزه انتخابیه‌اش شفاف است و در راستای منافع عمومی جامعه گام برمی‌دارد هیچگاه اقدام خلافی را انجام نخواهد داد.

** شفافیت حداکثری اعتماد مردم را افزایش می‌دهد

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شفافیت حداکثری منجر به افزایش اعتماد مردم به نظام خواهد بود.

حسینی ‌کیا تأکید کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و حضور ملت بزرگ ایران است و بر همین اساس قطعاً ملت بزرگ ایران به ندای مقام معظم رهبری انقلاب به منظور حضور پرشور در انتخابات لبیک خواهند گفت و بار دیگر دنیا مبهوت انسجام و همدلی ایرانیان خواهد شد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در طول 41 سال اخیر همواره در کنار یکدیگر در برابر مشکلات و تحریم‌ها ایستادگی کرده و پای ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی باقی مانده‌اند.

** مردم به وعده‌های عجیب نامزدهای مجلس توجه نکنند 

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نباید به وعده و وعید‌های عجیب و غریب برخی نمایندگان اهمیت بدهند و بدانند که وظایف نمایندگان کاملاً مشخص است. چرا که برخی از حرف‌های نامزدها پوشالی است و نماینده مجلس قدرت اجرای آن را ندارد.

حسینی‌کیا در پایان خواستار حضور با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی شد و از آنان خواست که با شناخت کافی و آگاهی لازم به نامزدهای خود رأی دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول