اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تشرف بیش از 12000 زوج زیارت اولی به مشهد

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی از تشرف بیش از 12 هزار زوج زیارت اولی به مشهد مقدس در قالب بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد.

تشرف بیش از 12000 زوج زیارت اولی به مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، مهدی غلامی مقدم با اعلام این خبر گفت: طی سه ماه مهلت ثبت نام این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ زوج دانشجو و 190 زوجِ استاد از دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی با بیان اینکه از این تعداد، تاکنون حدود شش هزار زوج در قالب 11 کاروان به مشهد مشرف شده‌اند، افزود: در میان ثبت نام کنندگان، 12هزار و 500 زوج زیارت اولی و 63 زوج غیرایرانی حضور دارند.

وی در تشریح برنامه‌های درنظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در مراسم اظهار کرد: سه روز اقامت رایگان در مشهد، مراسم فرهنگی معنوی در حرم مطهر رضوی، کارگاه آموزشی و جشن ازدواج با برنامه‌های مفرح، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، حضور در مناجات سحرگاهی حرم مطهر، ارائه مشاوره‌های فردی و گروهی از برنامه‌های پیش بینی شده برای زوج های دانشجو است.

غلامی مقدم با اشاره به ارتقای کیفیت هتل‌های محل اسکان دانشجویان و نزدیکی مسیرشان تا حرم مطهر رضوی، اضافه کرد: بیش از 300 اتاق درنظر گرفته شده، کمتر از پنج دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی تفاهم نامه‌ای که با مدیرعامل شرکت قطارهای مسافربری رجا صورت گرفته است، کلیه زوج های دانشجو که کد ملی آنان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی، درج و ثبت نام‌شان تایید شده است از تخفیف 25 درصدی بلیط بهره مند می‌شوند.

گفتنی است؛ طی مدت برگزاری بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، حدود 20هزار زوج در قالب سی کاروان به مشهدمقدس مشرف می شوند.

انتهای پیام/ 70068/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول