اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاندیدا نباید با وعده‌های واهی اعتماد مردم را از بین ببرد

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه گفت: نماینده خوب نباید تبدیل به چوپان دروغگو شده و مردم را به آینده و وعده‌های غیر واقعی و واهی امیدوار کرده و سپس دیوار اعتماد را فرو ریخته و بدبین کند.

کاندیدا نباید با وعده‌های واهی اعتماد مردم را از بین ببرد

محمود عزیزخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان انتخابات را مظهر تجلی حضور مردم در نظام اسلامی اعلام کرد و افزود: در این بستر است که آن رقابت سیاسی با هدف خدمت به مردم و در چارچوب قانون و در پرتو اخلاق اسلامی معنا و مشروعیت می‌یابد.

وی با بیان اینکه کمک به برگزاری انتخابات سالم، قانونی و ارائه یک الگوی مناسب انتخاباتی منطبق با ارزش‌ها و اخلاق اسلامی یکی از رسالت‌های رسانه‌های عمومی است، ادامه داد: فرهنگ‌سازی و سوق دادن فضای رقابت برای کسب قدرت به صحنه شتاب برای خدمت به مردم و افزایش مشارکت عمومی و تقویت وحدت ملی مهمترین هدف و راهبرد یک رسانه پویا به حساب می‌آید.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ابهر، خرم دره و سلطانیه با اشاره به اینکه تجربه، درایت و کارآمدی در کنار توانمندی‌های فردی از پیش فرض‌های مهم خصایص یک نماینده لایق است افزود: یک نماینده باید بتواند زبان گویا، چشم بینا، گوش شنوا، دستان پربار و قدم‌های استوار و پولادین مردمش در خانه ملت باشد، داشتن هدف و برنامه موثر بدور از اغراق خواهد بود.

وی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شان نمایندگی خدمت صادقانه و بی‌منت به دور از منفعت طلبی بوده و یک امتحان، امانت و قطعا حق‌الناس بزرگی است که مسؤولیت سنگینی را به دوش انسان می‌گذارد.

عزیزخانی خاطر نشان کرد: خاموش بودن و چرت زدن در خانه ملت و بی‌تفاوتی در رویدادها و وظایف محوله در امر قانونگذاری و نظارت و احقاق حق مردم حوزه انتخابیه، بهره برداری شخصی و گروهی از موقعیت و فراموش کردن مردمی که با هزار و یک امید نماینده را روانه مجلس می‌کنند، گناهی بس عظیم و نابخشودنی خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه در صورت انتخاب مردم چه رویه‌ای را در مجلس در پیش خواهید گرفت گفت: به نظر این حقیر تک تک کرسی‌های مجلس به همت رشادت‌ها و خون‌های به زمین ریخته شده شهدای این سرزمین و در سایه مجاهدت‌های امام راحل (ره) و شجاعت و هدایت دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب و مردم انقلابی و مومن و بیدار میهن عزیزمان بنا شده تا روز به روز شاهد عزت و آبادانی و اقتدار روز افزون کشورمان باشیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه با تاکید بر اینکه از نظر بنده نماینده نباید پس از اخذ رای و ورود به مجلس از منطقه و جمع مردم متواری شده و پیدا کردن او، همانند سوزن در انبار کاه باشد، تصریح کرد: حق مردم هست که با نماینده و وکیل خود ارتباط داشته و بتوانند در طول دوران نمایندگی، مشکلات و خواسته‌های به حق خود را عنوان کرده و به رفع مشکلات و کاستی‌ها امیدوار باشند.

وی افزود: نماینده خوب نباید تبدیل به چوپان دروغگو شده و مردم را به آینده و وعده‌های غیر واقعی و واهی امیدوار کرده و سپس دیوار اعتماد را فرو ریخته و بدبین کند.

وی رئوس برنامه‌های خود را ایجاد دفاتر ارتباطات مردمی واقعی و فعال در همه نقاط حوزه انتخابیه و حتی روستاها و نقاطی دور از دسترس عنوان کرد و افزود: متاسفانه تاکنون شاهد ارتباط تنگاتنگ مردم با نمایندگان در دوره‌های قبل با این وسعت و اهمیت و کارکرد نبوده‌ایم که این اولین برنامه پس از ورود به مجلس خواهد بود.

عزیزخانی ایجاد کارگروه‌های تخصصی، برای آسیب شناسی مشکلات و نارسایی‌ها، کمبودها و محرومیت‌ها در حوزه انتخابیه با ارائه راهکار و مشورت با متخصصان و مطلعین منطقه در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، بازرگانی، علمی و آموزشی، کارگری و کارمندی و...تمامی موارد مرتبط با تحقق موثر قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد.

وی افزود: از برنامه‌های مهم و راهبردی دیگر، ایجاد شوراهای مشورتی منطقه و استان از بین،  نخبگان، فرهیختگان و تحلیل گران خواهد بود.

 انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول